01 August 2013

Agitatie in familie

Nu imi e clar ce e in aer, insa de ieri incoace familia mea face diverse. Intai ca am vazut 40 pe termometrul digital si nu, nu e vorba de canicula si nici macar nu e din cauza ei - e temperatura copilei ieri seara. Desi am mai avut parte de temperaturi mari si toate formele si culorile de boli tipice copilariei, 40 e cifra pe care cand o vezi e ca si cum privesti balaurul in ochi. E un care pe care de genul "ia sa vedem care isi pleaca primul privirea". Runda asta am castigat eu, dar n-am habar ce a fost asta, alte simptome nu prea sunt si batalia nu s-a terminat, are in continuare febra doar ca cifrele sunt ceva mai umane pentru sufletul meu.

In paralel avem alte aventuri: azi de dimineata bunicul a reusit sa se inchida in afara casei (cu ajutorul Gogoasei care a tras usa constiinioasa) si incerca sa isi localizeze cheile de rezerva aflate la mine, in timp ce Bu a descoperit cu stupoare ca ieri si-a uitat cardul in bancomat si a galopat rapid la banca sperand ca e acolo. Well, sotul meu are un noroc chior: era acolo, contul nu ii fusese golit miseleste, nu stiu cum face el toate boroboatele astea fantastice si tot mai cade in picioare...

Altfel eu ma minunez de resorturile astea de mama, cum poti sa pazesti noaptea copilul cu febra si sa ii dai antitermice din patru in patru ore iar a doua zi in loc sa te prabusesti in cele 60 de minute cand acesta doarme, sau macar sa lucrezi ce mai aveai de lucrat (ca tot ai), sa te apuci sa faci barcute din hartie colorata impreuna cu copilul cel mare... Zau daca inteleg ce suruburi s-au rasucit altfel in capul meu, dar bon, acum am decis sa trecem la avioane de hartie...



2 comments:

Simona said...

Te inteleg perfect, imi aduc amine cu o claritate surprinzatoare ziua in care am bifat 41 de grade la doua termometre deodata (amandoi piticii)... Exact cum spui, m-am uitat la balaur in ochi si el la mine si ne-am contrat care se (scuze) pisha mai tare contra vantului...
Sanatate multa piticei si tie niste somn acolo, sa reusesti sa faci fatza cu spor!!!

Zu said...

:D buna replica