15 July 2013

De weekend

Vineri omuletul s-a intors din tabara si ma bucur tare mult ca s-a simtit grozav. Sunt extrem de mandra de el. A fost fain, sincer, si ma bucur ca a avut aceasta experienta.

Bref, trei zile departe de parinti, aproimativ 12 copii, diverse activitati, vizita la Vulcanii Noroiosi, o herghelie si ceva poiana cu sculpturi... mi-a adus si un aranjament floral facut de el in excursie :D... noi am primit mereu mail-uri cu detalii despre ce faceau piticii (oh, oh, cat am ras cand am vazut lista camerelor: el era singurul baiat intr-o camera de fete, vai, sunt deja tachinata ca o sa fie mare cuceritor :D)... am supravietuit! :-)


A urmat un weekend plin de activitati predominant in trei, pentru ca Bu era prins cu serviciul. Asa ca ne-am prezentat toti trei dis de dimineata in Cismigiu, sa salutam porumbeii. Si am decis ca e fain dimineata in Cismigiu, superb parc, o placere, pacat ca se aglomereaza si devine imposibil pe timp de weekend. Ne-am uitat la rate, le-am dat paine (am primit si noi de la o doamna simpatica) si covrig cu mere (ce, poate le place si ratelor!).  Fain, fain, imi era dor de parcul asta, e parcul unei mari halci din copilaria mea. Apoi am mers la o lansare de carte (!!!), "Habarnam pe Luna" unde omuletul a primit cateva creioane colorate si a desenat ceea ce personal consider ca este Habarnam intr-o scorbura... saaau Habarnam in mijlocul unei palalai mari de foc (il ardeau cumva pe rug? a zis ceva nepotrivit despre Luna?) - dar mai bine nu ma intrebati :D - in timp ce Marian Ralea le citea fragmente din carte si bebeluna patrula vioi printre rafturi (cu mine pe post de baston), vrand sa guste din intreaga oferta a librariei Humanitas. Un balet fantastic, deoarece ba ea dorea sa se cocoate pe un raft mai jos, ba el ne pierdea din raza vizuala si devenea subit alertat de chestiune :-)). Motiv pentru care nu am mai stat si la premiere (a celui mai frumos desen), ci ne-am ales volumele cu Habarnam pe care doream la le cumparam, i-am explicat frumos omuletului ca o carte cu un catel pe coperta parte interesanta, corect, dar e important si ce contine, asta e cu lecturi pentru clasa a VII-a, nu e pentru tine, mama... si am plecat. La masina alt balet: ea trage de carti si le darama, eu le ridic in timp ce incerc sa pun bagajele in masina, el se decide ca vrea unul dintre volume sa il citeasca in masina... iar cad toate, iar adunam, pun copilul 1, pun copilul 2, inchid centuri, inchid carucior... si plec in tromba. Right: acasa nu aveam una dintre carti. Sa mor, aaaaaaaaaa, cum de s-a intamplat asta???

Acasa... well, sa zicem doar ca atunci cand unul doarme celalalt nu doarme si invers. Si ca Bu imi adusese inapoi oala minune pe care sa o testez din nou - oook, am facut mancare.

Seara am iesit impreuna cu Bu si cateva cunostinte si domnisorul s-a invartit de o punga de pufuleti cu surpriza, motiv pentru care acum imi lanseaza mie rachete in sufragerie. Mandra in schimb era capabila sa rada toata painea din jur, pe o raza de 1 km, am oprit-o insa la timp. Iar eu am descoperit ca mai nou pe frecventa pe care intra rock fm se mai cocoata ceva post cu sport, iata de ce imi povestea unul de dimineata in masina ce transferuri s-au mai facut in fotbal si eu nu intelegeam ce mi se intampla.

Duminica iar mi-am luat trupa si am plecat cu masina tronca-tronca prin Bucuresti. Decathlon iti is - omuletul a testat trotinete si biciclete, bebeluna a probat o casca (facea ctc pentru fratele ei) si am plecat indesand cu ajutorul lui Bro' in masina si o bicicleta maaare. Albastra, fulgerul albastru ales si denumit special de el (in fine, mai are vreo trei nume, inca nu e clar). A incaput cu greu langa carucior. Masinuta verde (pe care o urasc sincer pentru ca e ii e deja mica, ocupa spatiu si zdroncane ingrozitor) n-a mai avut loc, a ajuns pe scaunul din dreapta, in fata. Pana acasa voinicii mei au adormit amandoi, asa ca am ramas masinuta verde si cu mine cuminti pe locurile din fata, pazind somnul copiilor timp de o ora langa bloc... Norocul meu ca in sapaturile facute in portbagaj pentru a face loc bicicletei si caruciorului am descoperit, cazuta dupa cutia de scule, cartea lipsa cu Habarnam, cea pe care o credeam pierduta!!! Asa ca am citit Aventurile lui Habarnam si ale prietenilor sai, deh...


Dupa care am mai tras si o tura cu bicicleta cea noua, in parcare, ca altfel nu erau sanse sa intram in casa... Si am facut si snitele cu cei doi copii super treji si vioi frasuindu-se prin bucatarie. Si a trebuit neaparat-neaparat sa iesim in parc (ia de coboara Zu iarasi toata trupa pe scari in jos, cocoataa iar caruciorul in masina, copilul 1, copilul 2... si condu pana la parc unde descarca toate cele de mai sus, plus bicicleta cea noua - ce desteapta esti ca ti-ai pus pantalonii deschisi la culoare, doh :D). Dar a fost fain. Bucuria copiilor este cu adevarat priceless, iar omuletul era atat de fericit si concentrat... bebeluna il aplauda din carucior :D... apoi a venit si Bu, am mancat inghetata, am stat pe banca, omuletul s-a descaltat si a misunat pe pietrisul de la locul de joaca (unde, surpriza, s-a intalnit cu prietenul lui cel mai bun de la gradinita, ha)... domnisoara s-a dat in leagan si a cerut atat de insistent mancare incat o doamna amabila s-a oferit sa-i dea vreo doi pufuleti (i-am explicat ca nu i-ar ajunge nici pe-o masea, probabil ar avea nevoie de toata punga) si la final de zi ne-am dus cu totii acasa in ritmuri de muzica de la radio (am cantat "Aïcha", da, recunosc)... ca pot sa declar oficial ca a fost un weekend fain.

Si m-am prabusit in pat s-am spus povestea asa...

No comments: