31 July 2013

Bu si Zu (si masina)

In weekend am fugit la munte. Bagaje le erau frumos puse in hol si cum stiu ca eterna discutie dintre mine si Bu este ca NU ii place sa care toate la mama naibii si mie mi-e greu sa bag masina intre blocuri si sa o parchez fix la botul calului, aka in dreptul usii de bloc, de data aceasta facusem un efort si am pus masina frumusel fix acolo unde stiu ca-i place, aproape si la vedere - sa fie fericit. Dimineata ia omuletul si prima tura de lucruri si pleaca jos la masina, in timp ce eu pregateam copila.

Se intoarce nervos:
- M-ai omorat cu masina!
- De ce, taman acum, cand am parcat-o jos...
- Dar eu nu stiam ca ai parcat-o aici, m-am dus sa o caut pana la service-ul de alaturi si m-am invartit cu copilul si bagajele pe stradute incercand sa-mi dau seama unde ai lasat-o! exclama el furios.

1 comment:

Loriana said...

Senzational! :)