03 June 2013

Mic dejun la Plafar


Miercuri (cred, am uitat complet cand, sunt in plin tavalug, pazea ca vin!) am fost la un nou eveniment, unul despre mancare sanatoasa, mai precis... citez din comunicat "importanta unui mic-dejun sanatos, a unei hidratari care sa asigure vitaminizare si mineralizare si a folosirii cremelor cu protectie solara". 

Acum, sa spun eu sincer, adevarul e ca n-am inteles toate acestea de mai sus din evenimentul cu pricina, a fost multa lume, aglomeratie, usor haos daca ma intrebati, plus ca am facut greseala sa merg cu bebeluna. Hmmm... am mai fost eu la evenimente cu ea, dar erau cu si despre copii si era normal ca mandra mea sa fie in centrul atentiei, insa aici nu era cazul si of, tot in centrul atentiei  a fost (ok, pe o raza de doua persoane in jurul meu, but still :D) iar eu am jucat rolul de mama-paun usor pierduta in admirarea propriului copil. So, not good, nu am prins eu toate informatiile. Dar
sa va zic totusi ce stiu si ce am inteles eu:

Well, mie imi place la Plafar. Imi place inca de la partea de branding - mi se pare o identitate foarte bine construita, curata -  cu amenajarea magazinelor si revista lor (o preferam gratuita, dar bon, inteleg de ce e contra cost), totul e facut curat si aerisit, e o placere sa merg acolo (minus faptul ca Plafarul meu, de langa mine, cel la care a avut loc si evenimentul, NU are rampa de carucior, zau, mor cand branduri care se adreseaza unui anumit public cu un anumit set de valori nu se preocupa de chestiuni de genul acesta, se audeeee si la Carturesti acoloooo???). Imi place si cum e aprovizionat, gasesti o groaza de lucruri la ei si  de multe ori ma pierd in fata raftului cu alimente, e fun sa descoperi lucruri noi si bon, nu toate sunt ieftine, dar o punga de quinoa nu ruineaza pe nimeni, niste seminte de presarat prin salata (susan, de exemplu,) la fel... ori o punga de fulgi de ovaz e super rezonabila si da, nu stiu daca e corect sau nu dar mie imi place f mult combinatia lapte + fulgi de ovaz lasati putin la inmuiat + sirop de artar + niste nuca pisata. Asta ca tot vorbeam de micul dejun, pentru care trei vedete (Roxana Iliescu, Nicoleta Luciu si Iuliana Marciuc) au facut cateva variante intr-un concurs rapid - preferam versiunea detaliata si mai lenta, ca ma intereseaza subiectul, nu imi expun eu pe aici teoriile despre mancare si sanatate, nu imi permit sa invat pe nimeni cum sa-si traiasca viata dar da, pitici personali am destui si teorii cat carul. Asa ca imi doresc sa gasesc variante pentru un stil de viata cat mai sanatos si sa ma prind cum faci sa introduci alimentele sanatoase in meniul familiei, al celor mici in special (trust me, asta e o provocare in sine). Inca mai cercetez problema dar da, Plafar e sigur un magazin de vizitat. In plus au si cosmetice, ceaiuri sau condimente de toate felurile, totul cat mai natural.

Ah, si cat despre micul dejun... am senzatia ca bebeluna mea a tras concluzia proprie, morfolind teribil de fericita un colier din plastic viu colorat. Doh, ziceam ceva de provocari?!

No comments: