25 June 2013

Cat de sus poti sa sari?

Azi e marti. Nu e o zi prea optimista iar eu sunt oricum teribil de obosita - n-a fost un weekend grozav nicidecum. Pentru doza mea obisnuita de optimism reveniti dumneavoastra zilele urmatoare, azi avem vreme innorata, cu averse pe alocuri.

Asta pentru ca sunt intr-o perioada in care viata imi testeaza limitele. Cu febra de 39,8 a copilei si nopti in care s-a trezit ingrozitor de des sau pur si simplu nu a mai vrut sa se culce ... cu dimineti la ore imposibile... cu coloana si tot corpul fortate la maxim pentru ca nu, nu e de ales, asta este (ma intreb oare cand fac poc?)... si cu caldura asta insuportabila de ma simt prizoniera in propria-mi casa, legata pe vecie de aerul conditionat. Si asta e doar varful icebergului, iar cum teoria mea este ca "asta e, strangi din dinti si mergi mai departe", la intrebarea "cat de sus pot sa sari" eu sar, ce sa fac. Suficient de sus.

Ah, si da, cam asa:

No comments: