31 May 2013

Tristeti de... toamna (mdap)

Azi sunt usor trista. Nimic major, dar asaaa... ca un copil caruia i s-a luat jucaria. Nu ajung la Bookfest. Si imi doream. Visam sa merg cu cel mic. Nu am cum. Nici timp nu prea am si nici bani nu sunt, iar ca sa ma duc sa suspin in fata vitrinei cu dulciuri, nope. Mereu am urat senzatia aia cand intri intr-un magazin si iti bate vantul prin buzunare, nu ca musai trebuie sa cumpar ceva dar da, trebuie sa stiu ca pot. Si daca e ceva la care imi place sa scap la shopping, apai cartile sunt boala mea, nu fustele si bluzele. Asa ca mi-e sufletul cam greu azi.

Si ploua, Frumos dar trist. Miroase superb, am deschis toate geamurile, dar e in ton cu starea mea: de toamna melancolica.

2 comments:

Valentina said...

Te inteleg foarte bine, caci si eu am trecut prin aceleasi stari de disperare ca nu-mi mai pot cumpara toate cartile pe care mi le doresc. Insa am redescoperit recent bibliotecile metropolitane din Bucuresti, care nu mai sunt cum erau in copilaria noastra. Iti faci abonament la una si ai acces la toate (nu costa nimic, iti trebuie doar buletinul) si poti imprumuta pana la 10 carti, parca, pentru 3 saptamani. Au o gramada de noutati si unele sunt neatinse. Enjoy!

Zu said...

Buna idee, multumesc ;D