25 February 2013

Aye, aye, capitane Mickey!

Stam in varful patului meu, doar ca patul nu mai e pat ci o masina-submarin inconjurata de ape. Noi trei am plecat in cautarea monedei norocoase a lui Mickey, scufundata din greseala. Aflat la volan, Mickey carmeste curajos printre stanci iar rolul de Minnie in care m-a distribuit e perfect pentru ora mult prea matinala: e suficient sa scot cateva exclamatii pe o voce tembela si iluzia e perfecta. Doar ca Daisy (aflata langa mine) se lasa brusc pe burta si incepe sa execute un balans suspect fata-spate, impingandu-ma cu picioarele. Vrea cu disperare sa avanseze dar nu ii iese inca, mai mult se bataie pe loc... persevereaza insa, exersand incontinuu. Goofy iese din dus la timp ca sa elibereze elicea submarinului de algele ce o blocau si putem merge mai departe in aventura noastra. Am ajuns la labirint, suntem aproape de tinta noastra. Intre timp Daisy a reusit sa avanseze nitel, dar nu in directia dorita: a luat-o in marsalier si e cam nedumerita. Imi ascund cu greu zambetul - taman am fost distribuita in rolul sobrului profesor Von Drake si ma apuc sa-i explic lui Mickey cum vom scoate moneda din scoica. O recuperam si ne minunam incantati, eu nu am curajul sa o arunc (asa am ajuns in toata aventura asta de la inceput), emit doar cateva exclamatii a la Minnie si i-o pasez rapid lui Mickey care se imbraca si pleaca impreuna cu Goofy catre gradinita. Daisy a izbutit sa ajunga la pachetul cu servetele asa ca il recuperez rapid inainte sa apuce sa-l indese in gura si ma duc sa-i fac piureul de fructe.

Buna dimineata, incepe o noua saptamana!

No comments: