07 December 2012

Visare

Cred ca am racit. Urasc sa fiu racita, bolnava, sa nu pot functiona cum trebuie - bine, cui ii place, stiu :D, dar pe mine chiar ma termina asta in conditiile in care sunt o persoana activa si n-am timp sa stau sa fiu bolnava. Si mai sunt si destul de zdravana de felul meu, doar ca veriga slaba e Bu care ia si aduce repede acasa tot ce gaseste, dupa care atata se invarte pe langa mine, zi de zi, cu boala respectiva, ca pana la urma ajunge si la mine: bine mai, hai ca iau si eu :D!

Sunt necajita: am scris candva un post destul de lung - era in drafts, astepta cuminte sa fie publicat - si acum nu il mai gasesc. L-am sters din greseala? Nu era salvat? N-am habar... dar e frustrant si am senzatia ca dus este, nu mai am cum sa-l recuperez. Oare am visat ca l-am scris??? :D

A fost Mos Nicolae dar cum copilul nostru e la bunici si copilul mic e prea mic ca sa-l impresioneze cumva partea aceasta, ne-am serbat intre noi cu o portie mare de saganaki cu creveti si orez si multe dulciuri, fiecare cu favoritele lui.Am primit cadou sansa unei evadari la film, daca zeii tin cu noi atunci diseara sa nu ne cautati pe acasa: fugim in lume! In fine, la unul dintre putinele filme care ruleaza la ore tarzii in noaptea, asa, ca pentru din astia ca noi, cu copil de culcat mai intai... :D

Sarbatorile sunt totusi mai frumoase prin ochi de copil, e emotia aceea puternica, surpriza... asa ca abia il astept pe omulet, sa ne bucuram impreuna de cadouri si sa decoram casa pentru Craciun.

Visez si la turta dulce si biscuiti pe care sa le decorez impreuna cu copilul - din pacate nu mi-au iesit in cale forme specifice de Craciun/ iarna (om de zapada, brad etc), nu stiu unde se ascund. In fine, visez eu la multe, si majoritatea casnice (electrocasnice :D), nu stiu ce e cu mine dar vreau un mixer cu bol si picior, un espressor micut (sa-mi faca ciocolata aromata :D), o masina de facut paine si o friteuza din cele care merg doar cu o lingurita de ulei - nu ca am habar unde sa le pun pe toate si nici ca mi se pare o idee prea gozava sa mananc atata paine calda, aburinda, proaspata, mmmmmm... Mai visez bigudiuri electrice (:D), un televizor mare care sa nu vireze in galben (cum face actualul, motiv pentru care acesta chiar va fi inlocuit), un telefon nou (si asta se va intampla pentru ca "prezentul" clacheaza de batranete - da, e atat de vechi :D) si o tona de carti. Si farduri. Si niste bocanci noi, ca perechea veche s-a dezintegrat de batranete, i s-a "desfacut" cauciucul in bucati.

Ar trebui sa cer si timp, nu? Timp sa fac tot ce mi-am propus, am multe idei de jocuri si activitati cu cel mic, chef de duca impreuna cu bebeluna (doar ca e iarna si e frustrant, of), chef sa gatesc, da, mie imi place sa gatesc dar sa fie ceva facut cu placere si cu suflet, nu pe fuga, haituita, "pentru ca trebuie" si timp si disponibilitate sa citesc toate cartile alea care deja se aduna frumos in teancuri si ma asteapta.Timp sa merg la toate targurile, atelierele si evenimentele de sarbatori la care poftesc sa ajung.

Si somn. De cinci luni ma trezesc la ore bune pentru un om cu bebelus dar imposibile totusi, nu mai spun ca de fapt de trei ani somnul meu nu mai e ce a fost :D... visez la o dimineata in care sa dorm neintoarsa pana cand corpul meu singur va decide ca e cazul sa ne mobilizam afara din pat. Bu mi-a spus savant sa mai astept cam doi ani :-)).

3 comments:

Strumful said...

Te inteleg perfect, toate dorintele tale in electocasnice sunt si ale mele, dorinta ta cu somnul e si a mea,eu am masina de facut paine, si painea aia iese mult prea buna, deci mananc asa ca se vede de cand nu mai fac paine=nu prea mai mananc, am dat jos 4 kg.
In schimb incerc sa mai citesc printre picaturi, si gatitul pentru mine este relaxant.

monitza said...

Ziceai ceva de forme pt prajituri sub forma de braduti ,om de zapada,etc
Uite am gasit aici:
http://www.dmail.ro/lista/763/Deserturi/Forme-si-accesorii/
spor la prajiturele,sa ne pui poze sa vedem cum ti-au iesit!

Zu said...

Wooow, 100 de forme de biscuiti! Iti dai seama ce va iesi??? :-)) Multumesc frumos de sugestie, abia astept sa ma joc cu piticul.