12 December 2012

Seamanaaaa!

Zilele trecute am ajuns sa ma uit intr-un folder cu poze mai vechi, cu omuletul cand era de varsta ei. Am fost surprinsa sa vad cat de mult pot sa semene, nu credeam... Plus ca mai exista niste asemanari in alte directii, neasteptate... Bref:

Pe la trei luni amandoi au refuzat suzeta. El o impingea afara cu un gest scurt, sec... ea o lasa sa cada, neinteresata.

Tot pe la trei luni amandoi au inceput sa doarma toata noaptea. In fine, noaptea se termina pe la 6 dimineata, dar e ok, tot ma consider norocoasa (mai sunt si exceptii, dar sper sa ramana doar exceptii, pretty please...).

Amandoi o iau impotriva curentului: el se incapatana sa se ridice in picioare la 7 luni in ciuda lipsei mele de incurajare (speriata ca "e prea devreme" si ca "nici macar nu merge in patru labe si se ridica???"), ea la 5 luni se indreapta singura si sta in fund fara sa-si curbeze coloana (normal, inca mai are nevoie de sustinere, sa nu cada in fata sau lateral, dar se incapataneaza sa se ridice desi eu iar ma panichez ca "e prea devreme" si "nici macar nu se rostogoleste inca")

Dupa cum spuneam, seamana fizic fantastic de mult, de poti sa te joci intreband "care e care???"



 
 
 
 

6 comments:

Strumful said...

Ce bine ca dorm, Iulia mea pana nu am terminat cu alaptatul nu mi-a dormit nici o noapte intreaga, si da, eu nu stiu care e fata si care e baiatul, seamana! O, mi-e dor de mirosul de bebelusi.

Ana said...

Sigur (!) in a doua foto e baietelul.

Zu said...

@Stumful: mie imi e frica de dinti, mi-e sa nu se razgandeasca. Ea oricum nu prea doarme ziua, daca incepe sa baleteze si noaptea, apai ma termina...

Zu said...

@Ana: mmmnope... :D

Ioana said...

Ha, nu-mi mai aminteam de postarea asta, sunt ceva ani de cand am citit-o :)). Chiar ca seamana!

Zu said...

Hehe, cu ocazia asta mi-am testat si eu amintirile: in pozele 2, 3, 5, 6 si 9 e ea :-)))