02 December 2012

Fratele cel mare


Intr-o dimineata de weekend copila s-a trezit pentru o noua runda de masa undeva in jur de ora 10.00. Spre surpriza noastra, fratele ei cel mare a acaparat-o (hijacked de-a dreptul). Ne-a cerut insistent sa o punem cu tot cu "scaunelul" ei fix langa el, pe pat, unde statea sa se uite la cantecele pe laptop. Sa vada si ea desene... Pai si nu pot sa o iau, am intrebat eu nedumerita, uitandu-ma la copila care statea umflata toata si importanta in sacul de dormit (nici n-am apucat sa o schimb) si extrem de linistita langa al ei frate care rontaia o felie de paine cu branza. Nu, la 8 poti, m-a informat acesta din urma. E deja 10, mama si trebuie sa manance... am zis eu, gandindu-ma la nerabdarea micului stomacel de copil urlator. Mai tarziu, la 8, a venit raspunsul prompt, acum trebuie sa vada desene cu planete si cu autobuzul si cu ia-ia-io, ca nu a vazut niciodata...

Oooook, la 4 luni si ceva copila mea se uita linistita la filmulete pe youtube impreuna cu fratele ei (care se pare ca se ocupa indeaproape de educatia bebelunei :D - dap, unele lucruri sunt mai importante decat crezul meu ca nu e bine sa pun copila la tv asa devreme). Si nu, nu a scancit deloc de foame, desi e o lacoma si jumatate.

2 comments:

Simona said...

Esti abia la inceput - ai sa constati cu multe ocazii importanta fratelui mai mare, care va prevala importanta mamei, de multe ori ai sa incepi sa te simti "pe dinafara" in vreun secret care o sa-i includa doar pe ei si o sa chicoteasca de incantare ca doar ei doi stiu ce si cum. Ai sa vezi, pana mai creste, o sa se uite mult mai fascinata la ce stie el sa faca decat la tine, iti pierzi putin cate putin din aura de zeitza pe care ai avut-o la inceput, cedandu-i locul "fratelui mai mare" :-))) (ceea ce e bine, de multe ori, cand o sa mai ai nevoie sa si respiri, haha) :-)))

Zu said...

Da, da, eu am un frate mai mare si avem o relatie grozava - plus ca multa vreme il vedeam cumva cocotat pe un soclu si mi se parea grozav tot ce facea el (intre timp mi-a mai trecut :P). De fapt pe experienta mea m-am si bazat, pentru ca multa lume m-a intrebat daca nu imi e frica sa mai fac un copil, cu gelozii si ce o sa simta cel mare si cum faci sa se inteleaga... eu cred sincer ca se poate, am exemplul in familie.