22 December 2012

Bu si bradul (de lemn :D)

Bu, cel inepuizabil si inegalabil, apare val vartej cu o noua idee: sa luam brad de plastic!
Ok, zic eu, nu complet impacata cu ideea dar, bon, sunt destule argumente pro.  
Alb! continua el, moment in care tot consensul nostru a facut un "poc" sonor.
De ce alb? 
Arata bine cu luminite in el...
Huh? Noi avem luminite albe. Si arata urat, eu nu vreau alb, unde ai pomenit tu brad alb?
Pai e plin de zapada, de aia e alb...
???

...discutia a continuat asa, pana cand a ramas in coada de peste pentru ca Bu trebuia sa plece la work... doar ca tot el a revenit brusc in telefonul meu, cu o replica magistrala: Si daca iau brad de lemn, avem suport?

Brad de lemn. Cu asta m-a terminat... Bu si limba romana, o distractie continua :D.

Pana la urma a luat de plastic (nu de lemn :D) si l-a adus intr-o cutie, in hol. M-am uitat lung la el, l-am studiat pe toate partile si m-am prins ca e la fel cu cel pe care l-a cumparat I si despre care imi povestea ca e cam chior. Ii spun asta lui Bu si el zice: da, puteam sa iau mai mare, dar am zis ca e prea mult, aveau si de 1.80 m acolo. 
Huh? ma mir eu in sinea mea, ca doar studiasem cutia, dar zic sa-l las sa povesteasca pana la capat: Pai si tu de care ai luat? 
De 1.50 m. 
??? Ai luat de 1.80 m, uite ce scrie pe cutie...

1 comment:

Anonymous said...

si l-ai ras de la desert?