21 November 2012

Cipicii

Cine vrea sa imi ia un cadou, dincolo de obisnuitele surprize (o casa, o masina, diamante... deh, mizilicuri :D), va merge la sigur cu ceva foarte simplu: o pereche de cipici. Din cei draguti, pufosi sau tricotati (da, stiu, Google arata si multe balarii dar u get the point), toti imi plac si singura cerinta e sa aiba talpa moale si mai rezistenta, ca eu ii fac praf repede :-(. Nu le fac nimic, ma jur, doar ii port zilnic cu drag (si de drag :D) pana cand se uzeaza talpa si gata, asta a fost. Motiv pentru care sunt mereu in cautare de cipici noi, pentru ca asta imi place sa port prin casa mai mult decat orice papuc fie el cat de frumos: eu ador cipicii! :D

Asa ca acum stiti, iata, sunt o femeie simpla, nu cer mult: o casa, o masina, diamante si cipici...

No comments: