07 November 2012

Another baby in town

Din triada de verisoare care ne-am purces sa nastem tura a doua de copii anul acesta, iata ca azi noapte, fix cand s-a trecut in ziua cea noua (doar cateva minute trecute peste miezul noptii), a venit pe lume si ultimul verisor al copiilor mei. Ne-a dat putine emotii insa totul s-a terminat foarte-foarte bine asa ca ne bucuram sa ii uram "Bine ai venit pe lume, micutule!" :D.

A fost un an plin de copii nou nascuti in jurul meu, e frumos pentru ca asa cum baietelul meu are doi verisori de varste apropiate (o fata si un baiat), iata ca mandra mea va avea la randul ei doi verisori (fata si baiat :D) cu care sa creasca impreuna, cot la cot. Si va mai avea o "cuscra" mica, pentru ca acum o mai asteptam sa se nasca si pe fetita nasilor de botez ai piticotului - mai e putin :D.

No comments: