12 October 2012

Zu, the smart one

Acum... n timp, cand a fost Babyexpo, am plecat tropa-tropa cu bebeluna in masina sa ma vad acolo cu I, prietena si viitoare nasa de copil. Singura chestie e ca am ajuns mai devreme decat I si am zis sa nu scot copila din masina, ca dormea, sa o astept pe I si abia apoi sa vedem ce facem.

Bon, doar ca fetita mea s-a trezit si a inceput sa se foiasca, asa ca IO, persoana inteligenta, am decis sa ma sui in spate, langa ea, sa mai stam de vorba una-alta pana cand apare I. Zis si facut: ma sui langa copila, vorbim nitel, conversatia nu ii ajunge, o iau in brate, zic sa ies cu ea din masina, dau sa deschid usa si... nimic. Nimic-nimic.

Nope, nu puteam sa ies pentru ca usile din spate de la masina mea sunt blocate pe sistemul child-proof, protectie pentru cel mare, asa ca NU, nu se deschid din interior. Se deschd insa fara probleme din exterior, sau se deschid oricum cele din fata, insa eu eram singura si mai suisem in spate, unde stateam acum cu bebluna in brate si procesam ce inteligenta sunt.

M-am blocat singura in masina...

Da, existau solutii de rezolvare a situatiei, insa asta nu exclude faptul ca mi-au mers neuronii brici in ziua aia, clar, foarte destept din partea mea sa ma sui asa in masina, oh, ce mandra sunt de mine! :D

1 comment:

AndreeaG said...

Si la noi se blocheaza usile din spate, de niste ani, asta nu inseamna ca nu astept cuminte, cand coboara cineva din fatza, sa vina sa-mi deschida si mie usa :) Nu de galanterie, ci pur si simplu de necesitate :)
Se poate deschide usa, daca deschizi mai intai geamul si scoti mana sa-ti deschizi singura :D
Doar ce era sa faci, sa lasi usa intre-deschisa, cat de comversai cu bebeluna, sau sa o aduci pe ea in fatza, si sa va inghesuiti acolo? eu n-as fi facut asta :) As fi facut exact ca tine, fiind sigura ca orice problema are o rezolvare, eventualy :)