26 October 2012

THE Bu

Bu pregatea apa pentru cada copilei, in perioada in care se lucra pe undeva pe tevi si nu era mereu la fel de calda cum ne-am fi dorit, asa ca nu prea stiu de ce a decis el ca e cazul sa mai incalzeasca niste apa la microunde (?).

Eu eram cu bebeluna la masa de infasat, cand a aparut anexa cu o figura confuzo-pleostita, zicand ceva neclar de genul "cred ca am stricat ceva, probabil ca s-a topil plasticul de la vas".

Bon, il pun sa stea langa copila si plec in explorare, sa vad si eu ce a facut, ca nu intelesesem mare lucru - bagase un "ceva" in microunde si dupa cum se comportase cuptorul si cum mirosea, se temea ca i s-a topit plasticul, dar ce vas bagase si cat de topit era, who knows.

Si dezvaluirea s-a produs treptat, in diverse etape... mai intai mirosul ingrozitor ce te izbea la intrarea in bucatarie, miros ce m-a facut sa ma opresc o secunda si sa ma uit nelinistita catre usa intredeschisa a microundelor: oare ce monstru zace inauntru? Ce priveliste ma asteapta?

Ma apropii incet, deschid larg usa cu precautie si amutesc la vederea balaurului care sedea linistit in mijlocul cuptorului meu cu microunde: un ibric!

Mai ca n-am sarit doi pasi in spate, Bu incercase sa incalzeasca apa la microunde intr-un ibric metalic!!! WTF??? Si singura lui dilema era daca i se topise cumva manerul de plastic?!?

1 comment:

Camelia said...

:)) Barbatii!