27 October 2012

Botez

Ssssssst, toata casa doarme, numai eu bantui de pe la 6. Am emotii, azi botezam copila. Nu am cuvinte mari, my legacy nu e ceva grandios: vreau ca cei doi copii ai mei sa stie ca sunt iubiti. Neconditionat. Asta e suma a tot ce incerc sa le ofer si asta cred eu ca le va da putere mai tarziu ca adulti.

Altfel, sper pentru ei la tot binele din lume, sa ajunga sa aiba o viata care sa ii bucure (pe ei, in special) si pe care sa o traiasca din plin. Ce mai, le doresc tot binele din lumea asta!. Si da, urez la plural, pentru ca ce ii doresc ei ii doresc si lui. Minus sotul care sa o tina in puf, lui ii doresc o sotie care sa il tina pe el in puf :-))) desi... lasand gluma la o parte, realitatea e ca le doresc sa aiba parteneri de viata in adevaratul sens al cuvantului. 

Si sa aveti ingeri buni, copiii mei!

Mama

6 comments:

Masha said...

SĂ FIE ÎNTR-UN CEAS BUN!

AndreeaG said...

Multa sanatate mai frumosilor!
Petrecere frumoasa si ... asteptam poze, cand aveti ragaz! :)

mariamirabela said...

Multa sanatate, sa fie cu folos botezul! Si petrecere frumoasa sa aveti, cu distractie multa si oameni dragi!

Zu said...

@Masha: multumesc

Zu said...

@AndreeaG: multumesc, abia astept sa vad si eu pozele, mor de curiozitate :D

Zu said...

@Mariamirabela: multumim, a fost o nebunie frumoasa, cu multe amintiri, ca la noi :D.