30 August 2012

Tricoul meu sic si util

Aproape imediat dupa ce am nascut si taman cand ma dumiream ce si cum cu viata aceasta noua in patru, Ada a scris despre hainele pentru alaptare de la Eu si bebe si eu am stat si m-am minunat ca babele de cate sisteme care faciliteaza alaptarea discreta exista pe lumea asta. Apoi, uitandu-ma la poze, m-am apucat sa suspin ca un copil in fata vitrinei cu bomboane: aratau tare bine. Si pac, inainte sa apuc macar sa rostesc un "vreaaaau si eeeeu", am primit un tricou de la Iulia (cu complicitatea Adei), cadou ce mi-a anticipat dorinta nerostita.

A devenit rapid preferatul meu: e usor de purtat, tare comod si isi indeplineste perfect functia de tricou pentru alaptare, insa unul pe care iti e drag sa il porti. Cand alaptezi e complicat cu hainele, musai "sa ai acces" rapid si usor asa ca deja garderoba e sortata dupa alte criterii si numarul lucrurilor pe care le poti purta se reduce considerabil. Ajungi adesea la doar cateva bluze pe care le imbraci frecvent asa ca e destul de important ca acestea sa iti placa, sa te simti bine in ele si sa fie usor de combinat cu mai mult tinute. Iar nisa aceasta a hainelor de gravida si a celor pentru alaptat e plina de diverse articole practice dar hidoase. E ce am urat cel mai tare cand cu sarcinile: sunt mama, ok, dar nu inteleg de ce trebuie sa-mi pierd simtul estetic.

Ei bine, tricoul acesta arata ca o bluza normala, e sic, nici nu banuiesti ca ascunde niste fante speciale care sunt grozave pentru a alapta discret si fara sa tragi de pe tine toate cele in toate directiile :D (u know what I mean). Inca de cand am vazut pozele imi placea si eram convinsa ca o sa imi fie tare util, insa nu am anticipat cat de mult o sa ma surprinda intensitatea culorii (e un albastru viu, o nuanta frumoasa) si moliciunea materialului, tare placut la atingere. Bref, e comod si usor de folosit... se aseaza bine pe corp si... hmmm... albastrul acela imi scoate grozav in evidenta culoarea ochilor :-)). 

Plus ca e foarte bine lucrat, bine finsat. Pe site scrie "fabricat in Romania la un nivel inalt de calitate" si nu, nu sunt vorbe goale.Nu stiu cum sa redau ideea, dar senzatia e de ceva facut cu drag si respect fata de cel care o va purta, m-a impresionat mult si este si motivul pentru care am decis sa scriu acest post. Pentru ca pe mine m-a convins si m-a castigat.

No comments: