13 June 2012

Martea cu surprize

Nu stiu daca e ziua plina de ieri, sughitul constant al copilului din burta, trezirea de mai adineauri a copilului mai mare sau caldura care ma facea oricum sa ma perpelesc in pat, dar iata ca sunt treaza la ora asta (4 dimineata!!!), asa ca hai sa pun pe "hartie" martea mea cea plina de surprize. Ca tare simpatica a fost :D.

Mai intai ca am avut o dimineata pliiina de telefoane, ceva crunt, parca toata lumea se adunase in bietul meu iPhone si insista sa ma traga de maneca - cred ca am vorbit doua ore incontinuu cu diverse persoane: ca era mama, ca era Bro', ca soferul de la gradinita, ca pentru curatenie, ca era Bu, ca trebuia sa fac urgent x sau y lucru... bref, nebunie. Dupa care a picat netul, inainte macar sa apuc sa ma uit si eu nitel in computer. Partea buna e ca de aici lucrurile au luat-o frumusel intr-o curba ascendenta si ceasurile, hmmm, nu rele, ca nu erau chiar rele (ci nitel cam enervante), s-au transformat in surprize:

- intai ca am primit un tricou, cadou venit frumusel prin curier fix la usa mea. Turns out ca postul meu cu Bebe bu'ta mami a'e a fost citit si de cei de la Happy Mommy si ei mi-au facut surpriza numarul 1: un tricou cu Baby Loading, varianta de vara, ca tot scrisesem eu ca e preferatul meu :D. Tare simpatic si neasteptat gestul, multumesc frumos, da, l-am imbracat imediat, sa stiu o treaba, mai ales ca tot ma duceam la controlul medical al bebelinei.

- vizita la doctor, oooo, big event din care a iesit "din palarie" cea mai mare stire a zilei: avem o data de "lansare": 6 iulie este ziua programata pentru intalnirea cu bebeluna. Care e fata in continuare :D si se pare ca e si ea pregatita, ca deja s-a pozitionat cu capul in jos, cuminte. Sau nerabdatoare??? Nuuu prea nerabdatoare, mama, mai stai nitel acolo, sa apuc eu sa-ti spal toate hainutele alea adorabile si sa vina nenea doctorul sa-ti "deschida" el usa oficial, da??? Vestea si mai buna de atat (daca e posibil) e ca suntem bine, bebe e bine. Are 2600 g, vai, e mai mare decat al ei frate la nastere (2300g) si so far nu au fost probleme cu tensiunea, nu are restrictie de crestere, bref, am ajuns pana aici, sper sa fie ok si in continuare, eu deja sunt cum nu se poate mai fericita. Mai ca imi vine sa zic ca "pocnesc de fericire" dar la cum sunt eu de rotunda deja, mai bine ma abtin :D...

- reintalnirea cu omuletul nostru, fost plecat cateva zile cu bunicii (tare buna pauza pentru noi dar si o adevarata bucurie pentru el, era extrem de fericit de ce aventuri au avut). Imi era dor de el, nici nu stiam cat de dor imi era pana cand nu l-am vazut: lungut si subtire, turuind de zor si miscandu-se vioi prin casa, cu mutrita aia adorabila a lui... S-a cuibarit la mine in brate, a alergat dupa tati, ne-a aratat noua masinuta si si-a carat grijuliu gentuta la masina, nerabdator sa ajunga acasa si fericit si el de "regasire". Dupa care m-a informat ca mai merge nitel la gradi, apoi din nou cu Bunu si Buna, apoi acasa... si tot asa, se pare ca i-a placut "programul artistic" si mai vrea.

- sosirea acasa, aaa, avem net, ba chiar am primit incurajari misterioase sa intru pe FB fara sa mi se spuna de ce, prilej de intrat la banuieli: s-a intamplat ceva??? Intru, ca "baba curioasa si starnita :D"... si descopar ca in grupul de mame in care bat si eu campii cu gratie din cand in cand, s-a decis sa se ia la complimentat cate o mama din cand in cand si iata ca fix in ziua asta plina si fara net (pfff), eu eram "mama zilei" :D si nu pot sa spun ce frumos au putut sa scrie despre mine, despre ce si cum scriu eu pe blog, familia pe care o am si modul in care vad eu lumea. Nici nu stiam ca oamenii ma vad asa si ca "ma stie" atat de multa lume (sa zicem asa, ca e evident ca nu sunt eu chiar persoana aia minunata pe care au descris-o, calma, rabdatoare, cu mult umor, rationala...ah, da, se vede ca m-au magulit rau comentariile, nu???). Imi fac afis discutia aia :D, e perfecta pentru ridicat moralul in zilele cu corabii scufundate :-))).

Asa ca mi-a placut ziua de ieri. Buna la casa omului, plina de vesti frumoase si surprize care sa-ti ridice moralul :-). Memorabila ziua in care am fixat data nasterii fetitei noastre... una de care sa imi aduc aminte mereu cu drag.

2 comments:

Monica said...

Madam, dar tu chiar n-ai vazut pe FB-ul tau poza cu rochia pe care Michele a facut-o pentru bebeluna? :D

Zu said...

Nuuuu, unde e??? Nu o vad :-(.