25 April 2012

Teaser: concurs pe blog

Blogul meu creste, evolueaza. Primesc diverse oferte, campanii, propuneri de testare... si pe unele le refuz, pentru ca nu mi se potrivesc, altele ma tenteaza si ajung sa scriu despre ele, ca doar e o parte din viata mea, o experienta ce, culmea, e strans legata de blog, ca fara el nu mi se intamplau toate aceste lucruri, chiar daca am eu niste ochi albastri incredibili de frumosi :P. E clar ca daca primesc lucruri sa le folosesc/ testez si (eventual) sa scriu despre ele e pentru ca am acest blog, sunt constienta de asta, asa ca mi se pare normal sa povestesc aici, dar mereu voi scrie ceea ce simt cu adevarat. Pentru ca ce stiu sigur despre acest blog este ca e menit sa ma reprezinte pe mine si ceea ce imi place mie, lucrurile in care ma regasesc, despre care sunt curioasa sa aflu mai multe sau chiar care m-au nemultumit. El e eu :D si asa intentionez sa ramana, asta imi e clar.

De ce istorisesc toate acestea? Pentru ca am ajuns la un nou prag: un concurs (sau giveaway? ca zau daca ma prind care e diferenta :D), unul pe sufletul meu, pfff, mi se potriveste manusa. Nu mai zic mai mult: lansez primul meu concurs pe blog, just stay tuned! :D

No comments: