13 March 2012

New baby in town (bis)

Familia mea se mareste! Zic cu bis, pentru ca primul baby in town din partea asta de clan s-a nascut acum vreo doi ani, insa ieri verisoara mea a nascut al doilea baby, o fetita !!! Eeeeee, omuletul meu mai are o verisoara! :D

De precizat ca familia verisoarei mele este familia noastra clona :D, pentru ca toti patru avem aceeasi zodie (dap, doua cupluri de balante) si... noi, fetele, avem aceeasi grupa de sange si RH idenitic (ok, suntem verisoare, sa zicem ca are sens) doar ca ne-am si gasit soti cu alta grupa de sange decat a noastra, dar identica (la fel si RH-ul)! Dupa care am nascut amandoua cate un baiat, e adevarat, la distanta de un an, insa in aceeasi luna si cu aceeasi grupa de sange si RH identic! Suntem tari, nu??? Bonus, anul acesta ea a nascut o fetita iar eu sunt insarcinata cu... guess what, o fetita! :D Sunt curioasa daca vor avea aceeasi grupa de sange si RH identic...

No comments: