27 January 2012

3 ani documentati in detaliu

Ieri m-a apucat nostalgia. De fapt nu nostalgia a fost de vina, ci discutia cu o prietena care ma intreba ce faceam eu cu cel mic pe la 4 luni, cum ne jucam, cum era. Pai ce faceam? Stai sa ma uit la poze si la ce am filmat.

Si uite asa m-am trezit privind filmuletele vechi, cele cu primii pasi, cu primul "mama", cu rasetele in hohote, cu impins cu tenacitate scaunul de masa prin toata casa, cu dansurile lui, cu strambaturile pe care le facea cand nu avea nici o luna si i-am dat zeama de lamaie pentru sughit, cu el la baie, cu bunicii, cu verisorul, cu escaladatul scarii cand nici nu stia sa merga, cu mutrita lui curioasa evoluand luna de luna catre omuletul care e acum... si am ras din toata inima si m-am emotionat si am ajuns sa ma uit si mai pe seara, cu piticul langa mine, incantat ca se vede "pe el" si mai apoi m-am distrat si impreuna cu Bu, eu deja bucurandu-ma de incantarea si uimirea lui de data aceasta.

Mi-am redescoperit primii pasi in viata alaturi de cel mic si, vai, cat de bogat a fost drumul pana aici! Si m-am convins, cand e greu (si e greu!) filmuletele astea sunt un adevarat balsam - iti aduc aminte ca viata e frumoasa si ca ai o comoara ascunsa :D.

Nu stiu ce o sa fie, sunt destul de convinsa ca o sa fiu albita inainte de vreme si zaluda anul acesta incercand sa intru in ritmul unei vieti cu doi copii (:D), dar eu abia astept sa serbez cei trei ani de omulet luna viitoare si sa ma intalnesc in vara cu a doua minune a vietii mele.

8 comments:

Radda said...

.....help!....heart melting here! >:d<

Carmen said...

Ah, Alina, ce-mi faci tu mie! Daca o sa continui cu posturile astea scrise asa frumos, o sa ma faci sa ma razgandesc si sa mai trantesc unul :)

Roxana said...

ce frumos ai zis:). M-ai facut sa zambesc mult si nostalgic. Te pup de la distanta pentru asta:)

Unknown said...

Moooooaaaaa, o sa fie atat de coollllll!!!!!

Zu said...

@Radda: hormonii, hormonii cred ca m-au palit in moalele capului :D

Zu said...

@Carmen: :D nu sunt eu propovaduitoarea "fa si tu ca mine ca sa nu fiu singura" dar, sincer, daca asta iti doresti: go ahead!

Zu said...

@Roxana: multumesc frumos, stai ca ma inrosesc :D

Zu said...

@Laura: ah, te cred pe cuvant aici, clar tu ai habar despre ce vorbesti :-)) dar, da, si eu cred ca o sa fie aaaaaa, o nebunieeeee!