31 October 2011

Mami stie

Pentru ca eu cred in transmiterea de informatii si periodic imi mai scrie cate cineva sa ma intrebe diverse (raspund cu drag, cat ma pricep) si pentru ca netul asta mi-a scos in cale oameni faini cu care am si lansat proiecte, dar in special multe mame una si una pe umarul carora pot sa ma vaicaresc in liniste ca ele stiu/ been there/ done that si se manifesta la fel de uman ca si mine, pe care pot sa le intreb orice minune a universului mi s-a mai nazarit, care se indigneaza alaturi de mine si purced la atac sau care se napustesc la fel de jumulite, flamande si pofticioase asupra cine stie ce mancare ori pur si simplu se bucura de o conversatie cat se poate de directa, fara fandari si volute obositoare... ei bine, pentru toate acestea si mult mai multe am sa public din cand in cand si aici, pe "Mami stie". Pentru ca eu cred in retelele de mame :D.

Voi?

2 comments:

Luminita said...

absolut, da! cred in ele de prin 2008, cand am ramas insarcinata. subscriu la tot ce ai spus mai sus, sunt mandra si ma bucur ca fac parte dintr-o astfel de retea!

Zu said...

;D pentru mine au fost un soi de revelatie...