20 May 2011

Punctul sensibil

E clar ca fiecare are tipul sau de sensibilitate, genul de umor la care reactioneaza, de exemplu - aici se vede cel mai usor: unele persoane rad la Bundy, altele la Friends, altele la ambele :D. Cu tristetile e mai greu de dibuit, mai ales daca, la fel ca la mine, nu prea esti o persoana super emotiva si, well, in afara de perioada sarcinii (unde este de inteles, plangi si cand vezi un catel dand din coada, of), zau daca ma trezesc plangand la filme.

Si totusi, cred ca cei care fac Grey's Anatomy ma au pe mine in gand, ca nu stiu ce e cu serialul asta dar unele episoade tare imi mai apasa coarda sensibila si ma trezesc all mushy in fata ecranului... Cum e filmat, ce dialoguri are, montajul, jocul actorilor, muzica, ah, la marele fix, ma loveste mereu la punctul sensibil :D!

11 comments:

MMA said...

Grey's Anatomy imi place foarte mult dar nu ma face sa pling, poate pentru ca atunci cind eram in R. am lucrat in spital.... Sint alte filme care ma fac sa pling, deci nu sint chiar asa de insensibila.

Roxana said...

daaa...asa e:)
Eu am noroc ca vad grey's cand e jumatatea mai putin sensibila plecata la bere:d. Asa ca ma pot desfasura

KaBea said...

Pai mai bine ca tine,decat ca mine sa plangi la desene animate.La un an dupa nastere am avut o perioada de sensibilitate maxima in care m-am trezit plangand la desene.Dar mi-a trecut.Pup.

maria said...

nu, nu esti singura :))

Radda said...

:)) pai, ce sa zic: esti norocoasa! Eu plang cam la 2 filme din 3 vazute, asa ca in ultimii ani m-am axat mai mult pe animatii, desene, comedii (si de obicei ma interesez cum e finalul, ca sa fiu sigura ca nu e cazul sa-mi iau o cutie de servetele cu mine la cinema). Din cauza asta am "ratat" multe filme pe care as fi vrut sa le vad (am incercat Titanic de vreo 3 ori, dar de fiecare data aveam ochii rosii pana sa ajung la jumatatea filmului, asa ca am cedat; nu e de mine); ultima oara am plans cand am vazut un film impreuna cu nepotelul tau (el nu a plans!!!!!!murise unul din personajele principale- un leu), asa ca la Grey's Anatomy, desi imi place, ma uit f rar si atunci musai bocesc, macar putin :)

mariamirabela said...

Ooo, sa nu-mi spui ca ai ultima serie, ca este randul meu sa fiu invidioasa. De cand ma tot rog si eu de Printzul Consort sa faca o minune si Grey sa poposeasca si la mine acasa. Acasa, adica pe laptopul meu, ca imi spune ca sunt niste episoade pe laptopul lui cu Linux de care eu nu ma ating nici picata cu ceara.

Ana said...

da,da, si eu am patit o. si tot in afara sarcinii:)

Zu said...

@MMA: aha, atunci care? Zic si eu, ca vreau sa-mi testez limitele lacrimogene... :D

@Roxana: jumatatea mea e ocupata sa impuste diferite creaturi pe net :-).

@KaBea: Dupa nastere sunt mult mai sensibila la tot ce are legatura cu bebelusi, copii aflati in suferinta. Nu ca inainte nu imi pasa, dar acum parca ma loveste direct in plex :D.

@Maria: am momente cand imi vine sa-i pup ce scenaristii aia, cat de geniali sunt, wow!!!

@Radda: ah, la animale si eu ma inscriu la sensibile, dar in rest... nu prea sunt genul. Dar nu cred ca e aiurea sa plangi la filme, inseamna ca cine l-a facut si-a facut treaba bine, asa ca nu ar trebui sa te jenezi sa te uiti...

@Mariamirabela: m-am specializat - le privesc online... :D. Sunt chiar la zi si mor de plictiseala pana cand mai filmeaza astia ceva nou...

@Ana: la Grey's? Ah, putem fonda un club, eu una cred ca vreau ca serialul asta sa fie ca Tanar si nelinistit - sa dureze cat toata viata mea :-)

Oana said...

tu doar la unele, dar eu la TOATE plang, bine, da eu sunt mai plangacioasa asa, de felul meu..:)

mariamirabela said...

Unde, unde online? Vreau si eu, please, sa-mi petrec noptile plangind!

Zu said...

@Oana: stai ca mi-am mai gasit o dependenta: Game of Thones, e pe HBO - la asta nu plang, dar ma enervez ca nu sunt decat 7 episoade filmate/ difuzate...

@Mariamirabela: cauta dupa seriale online si vei gasi sigur, singura chestie e sa ai net bun.