11 February 2011

Marti, the Zu way :D

So, m-am intors la work...De luni, zi din care nu imi amintesc mare lucru, doar ca am dat un cap din plin intr-o grinda metalica din magazia pe unde bantuiam ca sa imi dezgrop biroul. Restul e cam in ceata, tin minte doar ca m-a durut capul toata ziua, crunt :-).

A doua zi... forte proaspete si o groaza de lucruri importante de facut: sedinta la work la 13.00 si programare la doctor la 16.00. Doctor pe care il vanez cam de doua luni, asa ca eram tare happy ca in sfarsit am izbandit :D (nimic grav, o alunita ceva mai naravasa ce ar cam trebui scoasa).Doar ca lucrurile nu merg mereu asa cum te astepti.

Mai intai pentru ca afland de programarea la doctor foarte din scurt, am zis totusi sa o rog pe mama sa-l ia pe cel mic de la gradi, ca eu eram cam la limita cu timpul si riscam sa nu ajung, dar cum la mine era marti cu toate ceasurile sale strambe, s-a dovedit ca mama avea bilete la teatru si nu, nu putea ajunge... Deja ma vedeam cam stransa cu usa, nu imi era clar cum o sa izbandesc eu cu toate, dar, hei, mai respiram inca :D.

Apoi am aflat ca nu mai am cont de net si pentru reactivarea lui si a e-mailului trebuie sa fac referat si sa ma plimb cu el pe la semnat prin vreo x birouri. Computerul... nici el mai grozav: formatat si dus la service entru ca insista sa dea mesaje de eroare. Un monitor (din doua) stricat. Nu lucruri grave, dar suficiente cat sa te trezesti ca nu esti functional si sa ai dupa ce sa alergi in dreapta si in stanga.

Punctul in care chiar ca toate au luat-o razna in universul meu a fost cel in care sedinta de la 13.00 s-a concretizat abia pe la 15.30: brusc m-am trezit ca trebuie sa aleg intre doua lucruri importante pentru mine si nu stiam ce sa fac. Am sunat la doctor si cu chiu cu vai am reprogramat pentru 20.00 seara, dupa care am stat cam agitata la sedinta, macar sa se termine la timp sa ajung la cel mic la gradinita(am si primit doua proiecte destul de din scurt, asta pentru ca e o perioada foarte plina - dap, in conditiile in care nu am computer si sunt proaspat venita din concediu :-)), cool, nu? ).

Anyway, s-a terminat, am galopat dupa copil la gradinita, conducand ca nebuna... am reusit sa fac si cumparaturi si m-am apucat de gatit, ca mai avem si musafiri acasa si musai sa manance ceva :-).

Bu a ajuns acasa la fix ca eu sa plec sa ajung la doctor, deja eu eram cam la limita de timp si ma grabeam, again, cam cum facusem cam toata ziua... si, cand taman eram la stop langa cabinetul medical, urmand sa parchez dupa ce treceam de intersectie si ma bucuram ca yep, se pare ca am izbandit, ajung la timp... pac, cum stateam eu asa la stop cu masina oprita si toate cele, mi-a lovit unul masina in fund!!!

Cred ca saracul a zis ca a dat peste femeia nebuna, pentru ca deja aveam o privire tulbure si boscorodeam printre dinti ceva de un "doctor" :D, plus ca nici nu stiam ce sa fac, sa mergem la politie, sa completam formularul ala de intelegere bla bla, asa ca m-am pus pe dat telefoane. Dupa ce i-am fotografiat masina :-))). Per total nu e mare lucru, mi-a sifonat bara, dar numai asta imi lipsea - acum trebuie sa alerg si dupa RCA-ul lui sa-mi rezolv masina.

Sa recapitulam: zi nebuna la work, sedinta cu diverse informatii noi, galop la gradinita, galop la cumparaturi, galop acasa, gatit, galop la doctor, accident de masina...

Fun. Lots of fun.

3 comments:

Diana Cornea said...

Asta cu pac bara din spate, dupa ce-am vorbit noi la tel?! Offf....ce zi criminala!
Va pupam sperand sa nu mai ai zile de-astea!

Unknown said...

Hmmm, perioda stresanta nu gluma! Rabdare ca se rezolva toate. Imi pare au ca piticul e bolnavior, sper sa nu fie nimic prea serios. Sanatate si....muuuuulta energie!

lore said...

uite de-aia nu ies eu din casa decat daca-i musai! (glumesc)
nu poti scoate martea din calendar?
fruntea sus! ai facut cuantumul de ghinioane pe anul asta! de-acum veti avea cu totii doar noroc si cateva mici- mici intamplari nu chiar placute! gandeste pozitiv, ca mine!