28 February 2011

Concurs KaBea

KaBea a organizat un concurs care a ajuns la mine prin leapsa primita de la MariaMirabela... Multumesc, multumesc, Maria se intreaba daca am timp, calculator si putere sa scriu despre asta, ha, timp am, ca doar sunt treaza de la 5 dimineata (don't ask!), computer, yep, all new and shiny (next story is about this one) iar putere... anytime, daca intrebarea este despre arome :-).

Mirosuri si sunete, cam din asta e format universul meu si asa cum pot reproduce versuri inregi sau doar sa reunosc o melodie inca de la primele acorduri, asa sunt si cu diversele arome pe care le intalnesc: le retin, le colectionez, le ador sau le resping.

De la mama am invatat ca un parfum bun face toti banii si tin minte si acum cum imi placea sa ii cercetez curioasa raftul de sticlute minunat colorate, care mai de care mai luxos rotunjita sau stilat alungita, dupa cum fiecare design cauta sa-i sublinieze aromele. Si erau din cele grele, opulente, de seara (imi amintesc de Poison, Dior)... sau din cele fresh, jucause si provocatoare, ca o dimineata insorita de primavara (ca O de Lancome, care tare imi mai placea). Iar sapunurile, cele devenite un lux in perioada in care am crescut eu, ei bine, eu le puneam printre hainele frumos impaturite din dulap. Cam asta era relatia mea cu sapunurile, comori ascunse menite sa imprumute din mirosul lor hainelor mele, tradate ulterior in favoarea sapunului lichid, insa, cum roata norocului se invarte si concidentele se tin mereu lant, leapsa- concurs a venit intr-o vreme in care imi revolutionez viata, detergentii, alimentele si cosmeticele :D: din cauza copilului caut acum variantele cat mai sanatoase, iar sapunurile naturale sunt pe lista mea de lucruri de cercetat/ documentat.

Revenind insa la aromele preferate, imi plac cele fresh si aromele usor spicy, lemnoase: ador mirosul de natura dupa ploaie, iarba uda, lime, portocale, liliac,  mosc, scortisoara, mar verde, ocean, padure, frezii, ambra, menta. Mai sunt si alte mirosuri care imi plac, dar nu cred ca se potrivesc unor cosmetice :D: paine calda, prajitura abia scoasa din cuptor, bebelus moale si cald, marochinarie, levantica, brad, busuioc... etc. Prima lista insa, dap, cad imediat in plasa unor produse cosmetice cu asa arome si le iubesc neconditionat, asa ca, daca vreti sa ma cuceriti, acum stiti cum :-).

Si pentru ca este ultima zi de leapsa, din pacate prima zi de computer cu adevarat functional la mine, nu stiu cui sa ii predau greaua misiune a decantarii aromelor intr-un timp atat de scurt. Sa zicem...  Ceska si Radda (cea nou posesoare de blog :D)?

2 comments:

KaBea said...

Iti multumesc pentru ca ai dat curs invitatiei,chiar si pe ultima suta de metri.Mirosul de bebelus cred ca-l iubeste toata lumea,cat despre celelalte arome,mi-am dorit sa stiu pentru a putea in viitor sa acopar cat mai multe gusturi.Asadar iti urez mult noroc.

Radda said...

Multumesc Zu!! Vazut, placut, concurat!! :)