05 January 2011

Fara liste dar cu artificii pe final de an

Anul acesta nu ne-am facut liste. Parca de cand e piticot in viata noastra nu mai simt nevoia sa insir ce imi doresc pentru anul ce va sa vina. Il am pe el, mi-e bine. Daca ii e lui bine, e bine. Astea sunt elementarele, nici nu mai merita mentionate. Iar apoi... potopul de insiruiri si dorinte firesti: sa ne fie bine, sa imi fie bine, sa calatorim (avem un plan :D), sa ducem piticul la mare, sa se impace cu gradinita, sa reiau serviciul cu bine, sa mai amenajam o camera, sa-mi monteze si mie cineva cuptorul ala (doh!!! :D), sa citesc mult mai mult (m-am lasat pe tanjala, pfff), sa imi suflec manecile la treaba, sa am si clipe de relaxare (daca vi se pare ca dorintele mele se bat in cap, nope, va inselati :D), sa pastrez prietenii adevarati langa mine, sa imi fac altii si sa ii ignor pe restul :P, sa... mda... multe de zis pe lista asta.

Asa ca sa revenim la finalul de an spectaculos in felul lui, datorita stilului nostru caracteristic de a pati mereu ceva. Pe scurt, finalul nostru de an a constat intr-un Craciun facut partial acasa, partial la mama... un drum cu copilul acasa la Bu, o sarbatorire a celor 80 de ani ai bunicii acestuia si plecarea noastra in libertate fix a doua zi, lasand copilul la bunici si fugind la Targu Mures unde sa petrecem Revelionul cu niste prieteni si trupa lui Bro'. Si:

1. Intorsi acasa de la masa de Craciun de la ai mei, toata trupa ne rostogoleam frumos prin casa, plini si obositi, cand mie mi se nazare ca "aud cum curge apa la baie". Bu, ai dat tu drumul la apa? Mnnnnuuuu... Ciudat, zic eu si deschid usa ca sa vad cum tot curgea apa in WC (cea din rezervor se scurgea in vasul de WC, ca si cum cineva tragea apa). Ups, weird, Bu vino sa vezi! Si vine. Si vede. Si decide ca s-a stricat ceva asa ca da sa inchida robinetul aferent WC-ului. Si robinetul, ce sa faca si el, cedeaza, in trambite si jeturi spectaculoase de apa prin baie, asa ca Bu decide sa inchida direct robinetul de la apometrul iar pentru asta intai muta masina de spalat, apoi isi da seama ca nu trebuia sa mute masina de spalat si o pune la loc... iar mai apoi noi ramanem fara apa rece la baie, pana in ziua de astazi, pe motiv de robinet inchis. So, niet cada la copil, niet WC (mai avem unul, suntem happy, doar ca trebuie sa ne amintim mereu sa nu ne napustim pe asta :D) si niet masina de spalat.

2. Aflati la aniversarea strabunicii piticotului, ni se prezinta o supa clara de pui, cu taietei facuti in casa... o minunatie culinara aburinda ce i-a trezit piticului toate instinctele legate de foame, inainte sa apucam si noi sa ne asezam la masa. Si a ras o farfurie plina de supa, cu un entuziasm nebun si un ten rozaliu ce se rumenea spre rosu, de bucurie am zis noi, de la ardeiul iute cu care fusese condimentata supa, in realitate... Evident ca nu am aflat ca strabunica decisese sa condimenteze din plin supa taman anul acesta decat cand ne-am asezat si noi finally la masa si am dat sa mancam... ca strabunica nu se gandise sa ne spuna :D. Concluzia: a doua zi urma sa plecam si ne-am petrecut noaptea cu un pitic intai isteric, apoi plin de adrenalina, dar mereu tragand parturi... treaz de pe la 23.00 pana pe la 3.00. Partea teribila este ca m-a trezit in urlete si nu il puteam linisti, pana cand am aprins lumina si am vazut ca plangea in somn: avea ochii inchisi bine-bine si nici gand sa se trezeasca, dar de urlat urla de mama focului. A trebuit sa-l sterg cu putina apa pe fata ca sa se trezeasca, finally, iar asta l-a trimis direct intr-o bucla de plans isteric din care am iesit doar cand i-am dat voie sa traga de limbile ceasului de perete al bunicilor. La ora aceea eram dispusa sa-i dau orice :D - Bu era plecat in oras (a aparut mai tarziu, taman la timp sa prinda cateva serii bune de rafale de mitraliera lansate de fundul piticului) iar eu m-am speriat teribil. Acum sunt datoare un ceas de perete si, desi piticul a mancat cu pofta ardei iute (???), nu cred ca o sa mai prinda prea curand asa ceva :-)).

3. Doua cupluri cu copii, evadate in libertate la Targu Mures nu au facut altceva decat sa doarma, sa se adune pe la 12.00 dimineata pentru "micul dejun", sa faca o plimbare scurta (foarte scurta, ca era un frig incredibil) prin oras, sa revina pentru masa de "seara" si sa joace carti pana pe la 4 dimineata, cand, eventual, se gandeau sa faca o baie in piscina. Dap, asta ne-am dorit sa facem, mai precis ne-am dorit sa nu facem nimic. Si n-am facut, ba chiar am jucat carti si in dimineata de Revelion, ca ne chinuia rau problema lui "cine merita sa castige la canasta". Dar, the fun part in toata povestea este Revelionul: organizat la hotel, cu mese, dans, antren, totul super ok si fun... plus o tombola cu mai multe premii, la care ne-am luat cu totii bilete. Erau multe persoane acolo, cam 50, sa zic, poate chiar mai multe... si pac, trage un bilet de la masa noastra: Bro'. Ha! Castigase o cafetiera, eu ma apuc repede sa fotografiez momentul si aflu ca cel care castiga trage urmatorul bilet, asa ca ma pun pe susurat incantatii: da-i premiul surorii tale, da-i premiul surorii tale, da-i premiul surorii tale... si nope, nu iese numarul meu, insa iese unul tot de la masa noastra, moment in care il vad pe Bu cum trece nonsalant pe langa mine si se duce sa isi ia premiul extras de Bro' :-)))!!! (dap, au ras de noi ca e blat, ca a extras biletul cumnatului... iar de castigat, erau 12 sedinte la spa, pe care nu le-am putut lua ca atare, ca e cam departe de casa :D).

4 comments:

maria said...

voi cu canasta, noi- 3 perechi cu copii acasa- ne-am aburit reciproc pana pe la 1 juma ca plecam in club. iar la 1 juma ne-am culcat
la multi ani :)

Zu said...

:-)) La Multi Ani! Adevarul e ca aveam nevoie de asa vacanta, sa nu fac nimic si cineva sa ma hraneasca si rasfete, asa ca a fost super. Bro' si prietenii lui erau cu copiii si ii auzeam tropaduind pe scari dimineata: plecau ba la Praid, ba la patinoar, ba la Zoo... si noi dormeam pana la 12.00, ca legumele :D. Nici macar la sanius nu am fost in stare sa mergem.

g.cojocaru said...

La multi ani! Un An nou mai bun. :)

In mare ati petrecut frumos! ;) Ce daca nu poti folosi masina de spalat sau cada?? Poti oricand sa speli la mana si sa faci baita copilului in copaie. :))))))))))))))

Zu said...

@Gabi: da, a fost tare bine. Acum musai sa ne suflecam manecile si sa reparam ce e de reparat, dar, well, avem alt tonus :-). La Multi Ani si voua, sa fie un an plin de bucurii!