08 January 2011

Adunati de pe drumuri

Azi am venit. Sau am revenit, ca doar am ma fost pe aici luni. Aici, adica in Bucuresti. Si am stat pana marti seara, cand am plecat rapid, pentru ca a murit o ruda a lui Bu si am mers la inmormantare. Oricum mergeam acolo in weekend, sa luam copilul de la bunici - asa insa s-au decalat lucrurile si am ajuns ca din saptamana noastra de "pus lucrurile in ordine" in Bucuresti sa se aleaga praful.. Anyway, daca numaram si cele nici doua zile petrecute in capitala, se poate spune ca am mai fost pe aici. Insa acum chiar ca am ajuns acasa, in formatie completa, cu toate bagajele si copilul din dotare si se poate spune ca "we are here tot stay". Ca doar avem treaba: copil de dus la gradinita, mama de pregatit intoarcerea la work si tata de dus la jobul zilnic. Basca brad de demontat, poze de descarcat, robineti de reparat, cuptoare de montat si lucrari de lucrat.

Pe scurt insa, finalul nostru de an a aratat cam asa: Bucuresti - munte (Valea Prahovei) - orasul de bastina al lui Bu (in Transilvania) - Targu Mures - munte (Valea Prahovei) - Bucuresti - orasul de bastina al lui Bu (in Transilvania)- Brasov - munte (Valea Prahovei) - Bucuresti. Cred ca e cazul sa mai stam si pe acasa, nu??? :D

P.S. Temperaturile au baleiat cu sarg pe sub 0 grade, cu o pasiune nebuna pentru zona lui -15 grade, ba chiar si mai mult... V-am spus ca sunt friguroasa rau-rau???

3 comments:

g.cojocaru said...

bine ati revenit si spor la lucruri si lucrari!

condoleante pentru evenimentul nefericit.

mariamirabela said...

Bine ati revenit, Zu, iar in ceea ce priveste caldura te invit la noi, astazi au fost 13 grade si soare orbitor.

Zu said...

@Gabi: Multumesc, azi am izbandit cu robinetul si deja masina de spalat roteste vesela prima transa de rufe :-).

Din pacate iar am inceput anul cu un eveniment trist, sper insa sa nu continuam ca anul trecut, cand prima jumatate a fost plina de vesti proaste.

@Mariamirabela: La Bucuresti e relativ ok, acum ce sa zic daca m-am trezit sa ma duc si eu la Polul Frigului si la suratele sale :-))! Dar a fost bine, acolo unde am fost cazati era cald-cald, cu o camera de hotel maaare si confortabila, personal foarte flexibil si binevoitor si mancare ieftina si buna. Nu cel mai pretentios loc din lume, dar perfect pentru ce aveam noi nevoie: caldura, piscina, mancare, confort.