20 September 2010

Singura acasa

Ce fac eu singura acasa??? Dorm, insa ceva mai putin decat vroiam, pentru ca e casa goala si se pare ca, da, conform unei legi stil Murphy, taman cand se intrunesc toate conditiile propice somnului nu poti sa dormi. E clar ca eu dorm cel mai bine in conditii de stres: am nevoie de un somn iepuresc, cu o jumatate de ureche ciulita la copil, altfel vad ca sunt vioaie pe la 8 dimineata, kill me!!!

Asa ca ce fac? Ma uit la filme, citesc (am pus mana pe trilogia Millennium - groase carti, pfff), fac ordine (da, stiu, in saptamana mea libera!!!) si bantui. Am fost la Baby Expo unde m-am holbat la toate standurile, pe toate partile si, da, evident ca i-am luat ceva copilului... apoi la Sun Plaza, pe unde m-am frasuit in tihna prin toate magazinele si am savurat un delicios Cinnabon roll si, da, i-am cumparat copilului ceva (I know, I know, e boala grea)... si da, am fost la Talcioc urban, unde imi tot propuneam sa ajung de cateva editii incoace. Talcioc la care doar ca m-am gasit cu Cojocarii (cu care ma cautam deja de prin comentariile de la postul anterior :D), dar am dat peste Bogdana si, surpriza, peste Oana, colega mea de generala, ha!!! Si am mai vazut ceva fete cunoscute (mama Andreei, familia Badica si tot asa...) , dar nu am mai reusit sa ajung sa vorbim, si asa nu am reusit sa stau la discutii pe indelete cu toata lumea... The fun part: stateam de vorba cu Bogdana: intorc capul si pe bancuta din dreapta mea era Oana, ah, ne entuziasmam, ma duc sa vorbesc cu ea si imi spune cum si ea a dat peste vechi cunostinte, asa ca intorc capul si, huh, stateam langa Cojocari :-))).

Asaaa... si maine ma duc la Guns!!! Guns N'Roses, oh, cine ma cunoaste stie ce gandesc eu acum :D. Sper doar sa nu ma ploua.

Si piticul? Vorbeste cu mine la telefon si rade, iar cand eu zic pa-pa, zice si el pa-pa si face cu manuta la telefon. Offfffff...

7 comments:

Unknown said...

Uau, mergi la Guns? Ii iubesc din liceu, mama ce m-am ofticat ca nu pot ajunge. Musai sa te intreb poimaine cum a fost. Details, please, detailes. Ma bazeze pe tine. Sunt curioasa, mai ales, daca s-a schimbat cu ceva vocea lui Axl (ce se pare el mai e din vechea formatie). Sper ca nu.

g.cojocaru said...

cand 'or ajunge la november rain sa te gandesti la mine!! :) sa te bucuri de concert!!

Simona said...

Sper sa-i savurezi pentru ca... nu mai sunt ce ai fost (si asta ca sa ma exprim frumos). Distractie!

Simona said...

*ce au fost, scuze!

Zu said...

@Laura: da, nu am asteptari prea mari, cu siguranta nu la un Axl sexy in colanti :D...

@G.Cojocaru: Pfff, cica nu canta si Don't cry, of... Ma gandesc, ma gandesc :-).

@Simona: Ai dreptate, ma tem ca nu se compara cu ce concerte dadeau ei pe vremuri, asa ca nu ma astept la mare lucru, dar e un vis mai vechi care se implineste, fie el si partial... (daca atata se poate)

Radda said...

Distractie placuta la concert! De data asta pare ca nu o sa te mai ploua ;).....Sper sa fie o surpriza placuta noua formula a trupei(stiu ca asteptarile sunt slabe, dar...cine stie). Si ca toata lumea, ma bazez pe tine pt detalii (dc tot nu ajung acolo :( )

Zu said...

@Radda: :-) done