25 September 2010

Parfumurile la control :-)

Daca e ceva ce am invatat bine de tot de la mama, e ca parfumurile si bijuteriile trebuie sa fie de calitate (la bijuterii chestiunea este discutabila, dar in mare exclude chestiile de kitch ieftin). Am mai invatat eu si ca o pasca sau un cozonac bun musai sa aiba mai multa umplutura decat coca, dar pe moment am sa ma rezum la parfumuri, caci imi caut unul.

Genul meu? Fresh si/sau spicy. Nu dulci, nu incarcate - sunt unele care miros foarte bine, dar nu mi se potrivesc.

Printre favorite? Burberry (o descoperire surprinzatoare, dar tare draga mie), Gucci Rush (cel mai sexy parfum ever, dupa mine) si DKNY (cel mai super-uber-nice parfum primit cadou de la Bu).

Ei bine, acum imi caut un parfum nou. Stiu ca pot oricand sa ma intorc la vechile iubiri sau sa le gasesc o derivata (Burberry Brit chiar ma tenteaza), insa parca mi-ar placea sa vad si ce e nou si oricum imi surade ideea de a avea mai multe parfumuri in paralel, asa ca se poate si unul vechi si unul nou :D. So: sugestii? Recomandari? Idei? Nu de alta, dar sunt atatea variante ca numai sa stau sa le miros pe toate dintr-un magazin si tot cedez nervos...

Update: Ana m-a invatat de bine si mi-a aratat un Nina Ricci - Premier Jour, care miroase foarte tentant...

11 comments:

lore said...

Eu am folosit vreo 6 ani doar Noa de la Cacharel. Imi placea asa de mult, incat nimic nu mi se parea la fel. Zilele trecute am simtit nevoia sa schimb parfumul. Am intrat intr-o drogherie si am cerut Lacoste galben ("pour femme") sau Moschino "I LOve Love". Nu le aveau.
Am sfarsit prin a-mi lua un Escada "Incredible me" de 30 ml, cu gandul ca daca nu-mi place, macar nu am dat o groaza de bani pe el.
Te sfatuiesc sa-ti iei ceva la cantitate mica, desi iesi in pierdere fata de 50 ml sau 100. Unele parfumuri nu rezista pe piele sau isi schimba nota, dar macar nu te rogi sa se termine mai repede sticla!

Zu said...

Moschino stiu... Noa stiu, creeaza dependenta :D - cunosc multe persoane indragostite de aces parfum :D- dar Lacoste galben si Escada nu, o sa ma uit dupa ele, sa vad cum miros. Ai dreptate cu cantitatile mici, mai ales daca folosesti mai multe parfumuri in paralel risti sa se duca "parfumul" ininte sa termini tu sticla.

Anonymous said...

avem chiar mai multe in comun decat parfumurile fresh - si mie mi se pare ca aluatul unui cozonac trebuie sa fie doar un umil vehicul pentru umplutura din belsug! :)

Zu said...

@Zanaeficientei: nu-i asa??? Zau daca inteleg de ce nu pot sa invete si cei de la cofetarii asta... rar gasesc un cozonac sau o pasca asa cum trebuie. Stiu ca e consum mai mare de materiale, insa cred ca ar castiga muuult mai multi clienti (pe mine sigur :D).

mariamirabela said...

Si eu sunt de aceeasi parere cu aluatul si cozonacul, ba chiar daca as putea, as alege cozonacul facut doar din umplutura, multumesc, pastrati restul dumnevoastra! Dar nu numai cofetarii nu inteleg asta, ba chiar si mama mea tot calca in strachini la acest capitol. Asa ca ma refugiez in bucataria bunicii Suzi unde coca de cozonac este groaznica, dar umplutura face toti banii.

Cu parfumurile nu te pot ajuta, din pacate, desi mi-as dori pentru ca traiesc pentru parfumuri si ele traiesc pentru mine. Am in permanenta intre 5 si 10 parfumuri pe care le folosesc in functie de cum ma trezesc ziua. Si asa cum colega mea din facultate se imbraca cu o helanca rosie cand stia ca urmeaza o discutie cu administratora caminului, asa eu ma dadeam cu parfumul meu preferat si magic. Preferat si magic, dar dulce si fructat, departe de gusturile tale.

mariamirabela said...

Lore: am eu un Moschino I love love pe care nu-l mai suport dupa ce am ramas insarcinata si am nascut. Ti-l donez, daca vrei si esti din Bucuresti. (Zu: scuza-ma pentru aratura.)

Zu said...

@Mariamirabela: Nici eu nu am reusit sa fiu fidela unui singur parfum, ma deranjeaza in special faptul ca de la un timp EU nu il mai simt (normal, de altfel) si atunci le alternez. Plus ca depinde de o anumita etapa in viata si de dispozitia de moment...

Cu umplutura: daca am sa ma apuc sa fac cozonaci (mai trece ceva apa pe Dambovita pana atunci :D), eu cred ca nu vor avea cum sa se coaca in cuptor, la obsesia mea pentru umplutura multa :-))).

Anonymous said...

Excellent post. I used to be checking continuously this weblog and I'm impressed! Extremely helpful information particularly the closing part :) I deal with such information a lot. I was looking for this particular information for a long time. Thank you and best of luck.

Also visit my web site; bancuri cu pitici

Anonymous said...

Pretty section of content. I just stumbled upon your
weblog and in accession capital to assert that I get
in fact enjoyed account your blog posts. Anyway I'll be subscribing to your feeds and even I achievement you access consistently quickly.

my website :: arcade games online

Anonymous said...

I every time spent my half an hour to read this web site's articles or reviews daily along with a mug of coffee.

my website - glume bula noi

Anonymous said...

Hello! Someone in my Myspace group shared this website with us
so I came to take a look. I'm definitely loving the information. I'm
book-marking and will be tweeting this to my followers!
Great blog and terrific design and style.

Have a look at my weblog :: Juegos Gratis