11 September 2010

Happy happy joy joy

Tatatat- ta- tam! Papa - pa -pa -pa- pam! (of, era o melodie, ceva, un ritm mai sacadat, dar nu imi amintesc cum se cheama acum). Anyway: azi am facut briose cu morcov si scortisoara, my very own first muffins, oh, happy me! Si sunt buuune... si pot sa-i dau si piticotului, oh, happy happy me! E ceva ce tot vroiam sa fac de mult, nu stiu de ce, dar mi se pusese pata ca vreau sa fac muffins variate, colorate, nostime, doar ca nu aveam tava. Nici acum nu am, dar am gasit niste "chestii" cu forma respectiva (tavite gen de unica folosinta, din aluminiu) si gata, inceputul a fost facut, s-a dat liber la briose, acum experimentam: cu cascaval??? sau coaja de portocala???

6 comments:

Roxana said...

Cand am vazut titlul am crezut ca anunti ceva de genul "al meu copil s-a trezit dimineata si a inceput sa imi povesteasca ce a visat. In fraze":)). Dar nici muffin-urile nu sunt de colo. Felicitari! Mie nici bezelele nu-mi ies nearse asa ca am renuntat la prajituri

Zu said...

:-)))) Ah, nu am vrut sa induc lumea in eroare... doar ca e prima data cand fac si mi-a placut, mai vreau :D. Imi place sa gatesc, u conditia sa am timp si sa fiu relaxata - nu sa gatesc zilnic, pentru ca "trebuie".

mariamirabela said...

Si eu am crezut la fel ca si Roxana, chiar ma gandeam "dar ce i-a mai ramas de facut Piticotului ca le face cam pe toate?" si ajunsesem la concluzia ca ori spune paralelipiped, ori vorbeste direct in alta limba decat romana. :)

Dar cum nu am facut niciodata un muffin, mai ales cu morcov si scortisoara (si nici nu credeam ca merg astea doua impreuna) iti spun felicitari. Poate faci si cand vin oamenii in vizita. ;)

Radda said...

Mmm, Yammy...bravo, bravo! Mi-ai facut pofta de gatit si cum nu am facut niciodata briose....tare as incerca si eu (am gasit o sumedenie de retete pe net).Sper ca piticul le mananca cu pofta (asta ca sa te faca si mai multumita de rezultatul muncii) :)

Zu said...

@Mariamirabela: Ok, o sa imi aleg titlurile cu mai multa grija de acum incolo, sa nu mai ametesc oamenii :-))). Combinatia e chiar buna, sincer, cumva inspre turta dulce, daca iti place gustul si de facut se fac foarte usor si repede, so, da, mai fac - trebuie insa neaparat sa-mi cumpar tava :D.

@Radda: Se fac repede si am senzatia ca nu prea ai cum sa dai gres - dar poate facem schimb: clatite contra briose :P.

Radda said...

:-P ok :)