24 September 2010

1,2,3

1. Acum ceva timp eram cu piticot la ai mei acasa si cum stateam eu linistita in sufragerie, vad ca apare piticul din bucatarie mestecand de zor ceva. Ma uit la el... rumega temeinic. Procesez... ce a gasit dom'le de mancare??? De unde? Cum?

2. Inca nedumerita, decid sa ma iau dupa el - pentru ca omuletul taman vira inapoi spre bucatarie. Intra linistit... eu dupa el... si pac, il vad cum se duce tacticos la bolul lui Biggy, inhata o bobita de mancare de catel si o vara in gura inainte sa am eu timp de reactie.

3. Hait! zic: e clar ca mosteneste Gogoasa, care a fost gasita mancand cot la cot cu Biggy din faimoasele bobite. Inhat repede vasul de boabe si ii explic piticului ceva despre cum "asta nu e mancarea ta, mama si nu e bine sa mananci asa ceva". Nu cred ca a inteles mare lucru, doar se se uita cam necajit ca i-am luat "hrana" de la gura. Moment in care vede pe jos inca o bobita, scapata din castron pesemne: o inhata repede-repede si o vara si pe aia in gura, inainte sa apuc sa il interceptez.

1,2,3... trei bobite mancate inainte sa apuc sa-mi dau seama ce mi se intampla...

Da, era in perioada in care nu manca mai deloc: predominant lapte, banane si paine. Pot sa adug si bobitele de catel pe lista, la capitolul "delicatese" :D.

4 comments:

mariamirabela said...

Ha, ha, ha, ce amuzant ai povestit. Si acum ce mai face, a inteles ca-i mancarea cainelui?

In alta ordine de idei, cand vine Piticot? Cred ca pe la inceputul lui octombrie ma eliberez putin si ne putem vedea. Ce spui?

Zu said...

:-) nu stiu daca s-a prins, ca nu am mai riscat sa-l las pe langa ea... Draguta e Biggy, are cand vede ca e "pericol" la castronul ei de mancare se apuca sa-si umple gura cu bobite, sa nu cumva sa i le fure (dupa cum spunea, Gogoasa a fost gasit papand din cratita ei, povestea e veche, acum doar se repeta).

Da, dupa 1 oct. suntem sigur in formatie completa in Bucuresti, asa ca ne vedem cu placere - vorbim si stabilim ceva.

g.cojocaru said...

ce tare!!! sper sa nu te superi, dar pe mine ma distreaza la maxim aceste mici "accidente". :)
Abia astpt sa creasca pitica sa vad cum o reactioneze atunci cand va descoperii bolul catelusei noastre, care cred ca va fi o victima sigura a Mariei. :P

Zu said...

@G.Cojocaru: Nu ma supar, si eu am povestit pentru ca mi se pare super nostim. Nu cred ca e o tragedie daca mananca trei bobite - ok, nici de dat petrecere nu e si sigur nu o sa ii mai creez asemenea "oportunitati", dar nu e asa mare drama. Probabil ca va ramane una dintre povestile de spus cand va creste mai mare piticul: "ce faceai tu, mama, cand erai mic..." :D.

Iar cu cateii... o sa vezi, sunt fascinati de ei. Piticot a invatat sa o si mangaie :-).