25 August 2010

Rabi, evreul, capra si casa

Conform ideii "baga si capra in casa", noi ne-am trantit cu mult elan in mijlocul sufrageriei una bucata cort de copil. Taman ce ne mai lipsea, dar piticotul este fericit, iese si intra intr-o veselie, baga toate jucariile acolo sau se ascunde de mine ca sa facem cucu-bau. Asa ca l-am dotat cu o paturica si pernute moi, copilul e multumit, iar noi va anuntam ca traim cu capra in casa si ne e bine :-).

Bonus, avem si una bucata carucior de shopping de jucarie (multumim Ceska pentru sfat) cu care piticotul pleaca tacticos la "adunat" de diverse obiecte de prin casa. E colorat, e haios, copilul adora sa il incarce cu toate minunatiile.

4 comments:

Ceska777 said...

Sa va bucurati de achizitii cat mai mult!

Zu said...

Daaaa, multumesc pentru sfaturi, mi-a placut ideea de a cauta variante alternative si cand am vazut caruciorul de shopping in magazin, l-am si inhatat :D. Adevarul e ca imi place si mie, e tare simpatic :-).

g.cojocaru said...

sa le stapaniti sanatosi! :)

Zu said...

:-) multumim, in curand pot sa-mi deschid magazin de jucarii, la cate am...