27 July 2010

Lecturi

Da, nu am mai scris de mult ce am citit eu interesant. Sa incepem cu net-ul, ca e la indemana :D:

- cum sa fotografiezi copilul din dotare :-)
- incredibil dar perfect posibil in lumea in care traim: aici
- recomadari de lecturi pe care taman le studiez si eu...
- despre mame, parcuri, bunici si cum ne crestem copiii
- de servit cu multa gheata: aici
- o recenzie de film pe care inca nu l-am vazut (shame on me)
- un manifest :-) la care subscriu
- un post scris frumos: aici
- o postare trista si una vesela...
- si niste imagini de vis

2 comments:

oaki said...

Ce-mi faci tu mie, Zu, eu incerc sa ma las de Net ca stau prea mult, si totusi Reader-u se ingroasa dupa o simpla vizita la tine. Of of of:P

Zu said...

I know, si eu incerc sa-mi fac ordine in Reader... dar nu, nu imi iese :D