08 June 2010

La munte

Povestea, la origine, este ca Bu si al sau prieten, fost coleg de grupa (la facultate) cu noi si fost coleg de prostii cu Bu in tinerete, actualmente casatorit (cu o persoana cu care i-am facut eu cunostinta, iata cat de mica e lumea...) si avand un baietel mai mare cu un an si ceva decat piticot... ei bine, cei doi respectabil tati de familie au decis sa plece in weekend la Covasna, la un concurs de paintball: "Transilvanian Paintball Scenario" !!! Nu, nu mai fusesera. Da, vreau si eu, dar la cel cu laser.

Din tot acest weekend in care 70 (sau 120, ca nu e clar) de oameni s-au impuscat cu vopsea la Covasna, a rezultat un Bu cu doua vanatai si, surpriza, castigatorul marelui premiu la tombola: o pusca de paintball foarte fitoasa si foarte fioroasa!!!

La randul nostru (sotiile, fiecare cu cate un baietel in dotare), am decis sa nu stam in Bucuresti ci sa profitam de un weekend prelungit la munte. Zis si facut, a fost o decizie rapida, am plecat de joi profitand de faptul ca sotul ei avea liber si putea conduce o masina, eu cu a doua... si am debarcat cu toate cele la munte. Toata excursia s-a nimerit taman bine caci eu am profitat sa mai rezolv niste hartii importante, insa asta a insemnat o zi de vineri nebuna-rau. Abia mai apoi s-au asezat lucrurile si ne-am intrat in ritm, mai ales ca in weekend au venit si ai mei cu gogoasa si Biggy, asa ca am fost in echipa completa.

Cu doi copii mici, totul insemna nebunie generala, dar a fost tare frumos. A fost soare si era o placere sa stam afara, Buna a gatit (si noi, dar Buna iese castigatoare la puncte), iar copiii erau mereu ocupati cu ceva: sa exploreze curtea, cortul de jucarie, pe Biggy, salteluta cu jucarii, paraul de langa casa, sa rada cu lacrimi la demonstratiile de karate ale gogoasei, sa rupa florile lui Bunu, sa se dea in balansoar, sa urce si sa coboare scarile (a trebuit sa le blocam), sa dea tarcoale magazinului din vecini de unde primeau biscuiti, sa il idolatrizeze pe gogoasa (a fost pazit chiar si cand s-a dus la toaleta, era asteptat la usa) sau sa "vorbeasca" fiecare in legea lui...

Cel mai dragut este ca au amandoi cani de apa de la Avent, aproape identice si iepurasi de la Ikea (cu care dorm, fiind jucariile lor de suflet). La iepuras mai scapam cum mai scapam, caci macar unul dintre copii isi recunostea animalul propriu si nu il baga in gura pe celalalt (piticot nu, el nu facea discriminari, le morfolea urechile amandorura), dar cu apa era o distractie, caci fiecare bea din ce apuca. Bonus, biscuitii pe care piticot ii manca incet asa ca si celalalt baietel si Biggy ii furau cate o bucatica din mana :-)... si doua jucarii de impins, din cele cu bat, pe care cei doi si le redistribuiau frecvent, trecandu-le de la unul la celalalt. Pe mine ma distra sa-i vad plecand amandoi in cautarea a ceva de cercetat/ studiat: unul mai mare si altul mai mic, mergand usor balanganit si foarte concentrati pe ce faceau, amandoi carliontati, zici ca erau frati.

Am mai fi stat, dar noi trebuie sa facem deja bagaje: vineri plecam la marea cea mare cu piticot :D.

4 comments:

Ana said...

unde mergi la mare, poate ne vedem

Zu said...

:-) Mi-ar face placere: Bulgaria, Albena.

mariamirabela said...

E clar, ai mai mult de sapte vieti! Spune-mi, te rog, secretuuuul...

De unde ai luat scutecele de inot?

Zu said...

:D Ti-am zis, sunt mama lui Duracell...

Scutecul refolosibil este de la Greenbaby, dar am luat si de unica folosinta de la Real DM.