10 June 2010

Circuitul carucioarelor in natura

Noi avem doua carucioare, primite amandoua de la cumnata mea. Primul nu are landou sau scaun de masina, cum poate ca imi cumparam eu daca era sa aleg, dar l-am iubit enorm pentru ca este cel mai mic-mic carucior din lume, usor ca un fulg si taman bun de bagat in orice lift. A fost perfect pana cand piticot deja statea bine in fund, acolo deja nu prea se mai potrivea, asa ca am renuntat la el cand l-am primit pe cel de vara, venit la fix cand ma gandeam sa cumpar unul.

Asa am trait noi cu doua carucioare parcate in bucatarie o buna bucata de timp, fideli principiului "totul la dublu" care se pare ca ne caracterizeaza: doua paturi, doua tarcuri, doua carucioare, doua "triciclete" (din cele mici, fara pedale), doua scaune de masa... si tot asa.

Da, avem un singur copil. Unul singur :D.

Aici se cuvine sa fac o precizare despre prietena mea de mers la munte (:D): eu o suspectez ca ii place sa colectioneze oameni nascuti in aceeasi zi :-). Eu sunt a treia persoana, tot femeie, cu numele care incepe cu aceeasi initiala si aceeasi zi de nastere (inclusiv an), pe care o cunoaste. Toate ne-am nascut in orase diferite din tara, insa toate incep cu B si nu, nu ne cunoastem prea bine intre noi. Ah, si doua dintre noi am nascut in aceeasi zi, la distanta de un an, iar a treia, anul acesta, tot in februarie, insa pe 20 si ceva. Daca mai era nevoie de un bonus, ei bine, amica-mea-cea-colectionara este nascuta cu fix trei zile inaintea mea/ noastra.

Revenind insa, dupa discutii si intermedieri, caruciorul-care-nu-este-de-vara a fost imprumutat ultimei persoane din sirul de balante, cea care taman a nascut. Ea avea un carucior vechi, mamut-mastodont, cantarind o tona si imposibil de manevrat si cum eu am beneficiat la randul meu de ajutor de la altii, daca am putut ajuta, de ce nu?

Concluzia fabuloasa este ca din doua carucioare ramasesem la unul singur. Wow! Chiar ma amuzam singura de idee, cand prietena mea mi-a parcat frumusel in bucatarie caruciorul ei de vara, pe care nu il mai foloseste pe motiv de baiat-mare-care-merge-singur, in ideea ca al ei se poate si lasa pe spate, sa doarma copilul si... preferata mea: are copertina (la al meu copertina s-a pierdut pe traseu, intre cumnata mea si mine, iar asta e o problema cu caldurile si soarele din Bucuresti).

Mda, numarul carucioarelor din casa mea a ramas constant :D.

3 comments:

Ceska777 said...

Noi suntem in vacanta in Ro unde mai avem in pod caruciorul cu trei roti de anul trecut. E la noi in pastrare doar. Acasa avem parcate in casa scarilor doua carucioare pe care a trebuit sa las eticheta cu numele nostru ca sa stie ca nu sunt de aruncat cei care vin si vor colecta peste 12 zile "gunoaie menajere cu gabarit depasit". Sper sa le gasesc la locul lor cand revenim din concediu.....
Da si eu sunt atasata de gadgeturile de bebe ale gazei desi nu mai avem in plan un nr two!!!
Dar astept sa devin matusa si pastrez tot.....
Circuitul carucioarelor si altor bunuri de uz indelungat e o chestie foarte trendy dar mai mult decat atat e .....economicoasa si green mai mult decat pare.

Simona said...

Esti o fericita, adica se poate si mai rau... Eu am trei carucioare. Si nu pentru ca mi-as dori mult lucrul asta, dar asa s-a ajuns la situatie. Am unul mai mare dar comod (care are si scoica si tot ce mai trebuie la un nou-nascut), dar caruia am sa-i fac vant la alte mamici cat de curand... Unul mic, frumos si sport, care se strange mic si se poate cara si pe umar, favoritul meu. Si inca unul, mult mai mare (dar care se strange surprinzator de mic), luat din necesitatea a doi copii, un piticot si un bebelus. Nu e din ala dublu, e din cel "sit & stand" adica in spate are scaun si platforma, pentru ca piticotul sa se poata sui si da jos dupa placul inimii, pentru ca la varsta lui i se pare "not cool" sa fie constrans sa stea in carucior ca sora-sa bebelusha (si in acelasi timp, la drumuri lungi daca oboseste, ar dori totusi sa-si puna posteriorul undeva).
Dar adevarul e ca e greu cu atatea sarsanale de copii, mai ales daca spatiul locativ lasa de dorit, iti inteleg durerea :-))))

Zu said...

@Ceska777: wow, super, disctractie placuta :D... Eu am beneficiat de ajutorul rudelor mele care au mai avut copii si mi-a simplificat mult viata sa primesc obiecte de la ele, asa ca acum dau si eu haine si ce mai pot catre nou nascutii din jurul meu :D.

@Simona: :-))) sunt optimista: imi zic ca e mai bine "cu", decat "fara" si ma bucur ca am de unde alege...