17 May 2010

Unde se duc telecomenzile???

Ieri am fost la concert si am scris aici cam cum m-am simtit. Revenita pe meleagurile locuintei proprii, mi-am gasit sotul (la miezul noptii) cautand furibund "telecomanda" :-))... I-a dat-o piticului (de fapt, i le-a dat, ca sunt doua, dar pe prima a gasit-o intr-un dulapior din dormitor) si acum o cauta de zor. Nu a gasit-o, nu am gasit-o nici eu azi... plus ca eu ma intreb daca nu cumva nu e copilul de vina ci taticul lui, care mai are obiceiul de a lua telecomanda dintr-o camera pentru a abandona-o in alta... asa ca putem cauta de zor atat pe jos, cat si pe sus :D. Si cum fara ea nu putem muta posturile (complicat de explicat de ce), e jale mare la noi in casa si intrebarea ramane in picioare: unde se duc telecomenzile cand se pitesc???

In alta ordine de idei, nu, nu am iesit batuta de la concert, insa cu cateva ore inainte, gadilandu-mi copilul, acesta s-a miscat brusc si ne-am ciocnit rau de tot, mai precis mi-a dat un cap in nas de am vazut stele verzi (la propriu) si ma doare si acum... ceea ce imi dovedeste ca gadilatul copilului este mai periculos decat mersul la concert :-)).

No comments: