25 March 2010

Prea matinala

Ieri mi-a fost rau. Probabil puseu de tensiune, nu stiu sigur pentru ca aparatul meu de masurat este imprumutat unei prietene care avea probleme inainte de nastere... dar ma simteam groaznic. Slabita, ma durea capul, o stare ingrozitoare, ameteam daca ma miscam... si bebe statea langa mine la canapea si ma tragea de mana sa mergem la plimbare. Nu eram in stare de nimic si asta ma facea sa ma simt si mai neajutoarata, cu cel mic langa mine.

Asa am ajuns sa ma culc eu la 9 seara. Am lasat sot si copil si m-am bagat in pat, cu capul pulsand de durere. Toate bune si frumoase, doar ca la 3 dimineata m-am trezit. Pasamite corpul meu nu este invatat cu asa lux de ore de somn in cantitate generoasa... am incercat eu sa-i explic una, alta, ca e de bine, s-au aliniat astrele... insa nimic... insista sa ne trezim. No bene, am plecat la computer si am profitat sa mai raspund la mail-uri restante (sa aiba lumea de ce sa se minuneze de orele la care le-am trimis :D), pana pe la 5, cand am cedat si am zis sa ma intorc in pat... poate- poate. Dar degeaba, ca piticot a chemat pe la 6 dimineata un "garcon" cu ceva apa, ca ii era sete... iar la 7 a dat scularea... So, here I am.

Dar, the funnt stuff was Bu - care a stat la camin la viata lui asa ca doarme in orice conditii, spre deosebire de mine, demoazela fina, care aud si ticaitul ceasului (in fine, de cand cu bebe sunt imuna si la salve de tun :D). Revenind: plec eu din pat pe la 3, revin pe la 5... bezna, liniste... dau sa adorm, cand din intuneric se aude vocea lui Bu: "cum te mai simti?". M-a pufnit rasul pentru ca, aha, bon, s-a trezit si el dupa doua ore in care m-am frasuit prin casa :-))... si mi-am adus aminte de o intamplare similara, cred ca in primul an de relatie.

Eram doua cupluri, noi si prietenii nostri, aflati la munte pentru un weekend. Noaptea a inceput sa sune o alarma (s-a dovedit ulterior ca era de la casa vecina) si, sunand foarte tare si aproape, am iesit repede sa vad ce e. Prietenii nostri la fel... astfel incat eram trei spiridusi in pijamale, bantuind noaptea prin iarba uda din curte :D. Urla aia.... de sa-ti zboare mintile. Bonus, dupa ce s-a oprit si ne-am dus si noi la culcare, cum eram eu jos si umblam la termostat, am avut parte de o imagine memorabila: cei doi prieteni au dat navala afara din camera lor, bulucindu-se in jos pe scari, mai sa dea unul peste altul, isterizati nevoie mare ca la ei in camera e "o lumina care se aprinde". Dupa ce m-am oprit din ras le-am explicat ca e senzorul de miscare si am mai tras o runda de ras in trio, pe teme de OZN si hoti... dupa care ne-am dus cu totii la culcare. Bon, ma bag eu in pat, chiar incepe sa ma ia un pic somnul... cand Bu se ridica in fund si zice pe un ton grav: "Ce s-a intamplat?"...

...????

... m-a pufnit rasul si i-am zis s-o lase balta, sa se culce, ca pana atunci ma fura si mama hotilor, la viteza lui de reactie :D

5 comments:

maria said...

ooo, si noi tot in filmul asta jucam. smaranda mai smiorcaie noaptea, asa ca facem cu randul. in noaptea mea, eu tin monitorul pe partea mea, eu aud smiorcaiala, eu ma trezesc, eu ma duc. in noaptea lui, eu tin monitorul pe partea mea, eu aud smiorcaiala, eu il trezesc pe el, care se duce :) altfel, n-o auzea nici cand era in camera cu noi. caz inchis

Anonymous said...

Pana la urma cum te mai simti , lasand la o parte OZN-urile si altele de gen?Esti mai bine?Are bebelica parte de iesire in aer liber azi?:)
Multa sanatate iti doresc si ai grija de tine!
Cat despre consortul distrat...hehehehe...cred ca de ar exista un club al lor si ar face intalneli , ar trebui sa se deschida Casa Poporului special pentru ei , ca sa poata incapea toti acolo...:D
O zi cat mai buna sa aveti!

Danae said...

Exact asta vroiam sa te intreb: cum te simti azi? Sa-nteleg ca esti mai bine?
P.S. M-am binedispus cu povestile tale. Si al meu e cam tot pe-acolo... deh... trai bun in camin...

Zu said...

@Maia Coman: :-)) si noi ne dadeam ghionturi- e randul tau/ ba nuuu/ ba da, ca eu am fost ultima data... :D

@dintimisoara, Danae: Multumesc, sunt mai bine. Nu complet, dar incomparabil mai bine :D

Btw: azi a plecat cu cheile de la masina in buzunar... si masina e parcata in fata casei :D

lore said...

La noi asa a inceput o viroza cu care inca ne luptam toti 3! Sper sa nu fie si cazul vostru, insa daca incepi sa-ti pierzi pofta de mancare, apoi apar durerile de gat si tusesti, sa stii ca se trateaza cu vitamina C si Tantum Verde spray!