23 March 2010

GPS

In familia noastra nimic nu e normal. Sau unde ar trebui sa fie :D. A nu se intelege ca e dezordine, insa cand apare Bu taman in dimineata in care pleaca la team building si lanseaza intrebarea: "wife, unde este GPS-ul???" eu nu pot decat sa-i ofer cea mai buna privire opaca pe care o am si sa-l informez ca memoria mea continea astfel de informatii i.b.n. (inaintea bebelusului nostru), acum spatiul RAM fiind plin pana la refuz cu biberoane si scutece.

Aha, isi aduce el aminte ca e imprumutat, la prietenul X! Doar ca prietenul declara la telefon ca, nope, no GPS here, try Bro' ca lui i l-am dat ultima data... Ok, sunam Bro', trezim Bro' din somn si, nope, no GPS here, either...

Mda, si totusi, unde e GPS-ul nostru???

In sertar nu e? Nu e!!!
Sigur? Sigur!!!

No bine, pleaca Bu fara GPS, eu incep sa ma gandesc pe unde l-am vazut ultima data... parca in masina... asa ca il caut in sacosa de lucruri adusa din masina cand aceasta a fost la revizie... nu-l gasesc... mda, nu stiu unde e.

Bu se mai agita sa-l caute cateva zile razlete, eu ii povestesc de masina si sacosa de lucruri, ii mai zic sa se uite prin sertare, il mai intreb pe Bro'... nimic. Pana azi, cand m-am apucat sa umblu dupa o bucatica detasabila din trepied. Si ma uit in sertarul "tehnic", in care tinem noi toate lucrurile de genul asta... unde statea linistit suportul de la GPS, chestia aceea pe care se monteaza el in masina. Ooooooooookkkkkk... pai inseamna ca daca asta e acasa, GPS-ul nu e imprumutat, ca nu il dadeam fara, deduc eu logic si incep sa scotocesc prin sertare. Ma uit sus, ma uit jos... nimic... ma uit mai bine si, mda, GPS-ul era acasa bine-mersi: cazuse in spatele sertarului :D.

6 comments:

adelamaria said...

Been there, done that! :)

Zu said...

Ah, incurajator, nu suntem chiar o cauza pierduta... :D

Simona said...

Ar trebui sa patentezi teoria "I.B.N.", e o chestie pe care barbatii o inteleg tare greu dar daca ne raliem multe si o facem publica poate nu ne mai auzim atatea cand nu putem fi si memoria lor, ca inainte :-)))

CamiB said...

Mda, si eu been there done that. Dar eu n-am nici macar scuza bebelusului.

Zu said...

@Simona: ai dreptate, mie mi se pare o chestiune elementara... dar sotul nu prea o prinde :-)))

@CamiB: noi suntem experti la chestiuni de genul acesta. Ultima data am descoperit ca am dormit cu usa descuiata la casa, sa mor!!!!

lore said...

Cand va ajunge bebe in sertar, iti garantez ca vei gasi lucruri in lada frigorifica, in masina de spalat sau chiar in cada!