13 January 2010

Telegrafic

Sunt cam mmmmm... nu stiu despre ce/nu am chef sa scriu... de aceea am disparut. Pentru ca viata mea e usor aglomerata si pentru ca mai vine si petrecerea de mot, in varf, ca un mot :-)). Nu ca vreau sa fac ceva fabulos, dar pur si simplu nu stiu ce/ cum/ unde se face... Si ca sa nu para ca asta e singura mea preocupare: iritatie de scutec urata si trezit noaptea cu urlete... cu prima am cam rezolvat-o, cu a doua incercam sa ne prindem care e treaba... In rest: caderi de curent/ caderi de net... fun.

4 comments:

lore said...

iritatii de scutec am avut si noi. nu s-au rezolvat cu Fluocinolon de 2 ori pe zi, iar acum avem Pimafucin o data pe zi. Cica in 5-7 zile ar trebui sa scape.
Sper sa te fi scutit de un drum la medic. Pe noi ne-a consultat telefonic, pentru ca e aglomeratie mare cu vaccinarile astea isterice.
Despre mot... noi am facut o petrecere foarte restransa care ne-a costat foarte mult (culmea, stiu!). Dupa ce am mancat noi, astia mai marii, ne-a adus chelnerul tortul, Bobo nu a suflat in lumanare, ci mami, apoi nasul i-a pus o fundita rosie in cap (am baietel, da' tot rosu cica se pune!), apoi l-au lasat sa-si aleaga cateva lucruri de pe tavita si i-am expediat pe toti acasa.
Sunt discutii pe forumuri diverse, cred ca ai putea sa-ti iei mai multe idei de acolo. Noi am preferat ceva nesimandicos si fara prea multe pregatiri.
Succes! Sa ne povestesti si poate pui 2 poze cu motzicul!

Ceska777 said...

Nu prea seamana a fun dar sper sa va reveniti. Petrecerea ca petrecerea dar face beb Zu 1 an!!!!!

Andreea Badran said...

Dati cu Sudocrem la fund calmeaza, usuca sau cicatrizeaza foarte repede. O gasesti la Sensiblu. E nemaipomenita pt orice chestie de genul asta si nu numai. Merita s-o ai in casa ca nu se stie niciodata. Ia-ti un borcanel mic (au unele f mici) si vezi cum te intelegi cu el.

Zu said...

Wow, multumesc frumos pentru sfaturi... La noi s-a rezolvat- am sa scriu un post separat cu ceea ce am facut, poate ajuta si alte persoane :-).

@Lore: noi avem o doctorita care vine acasa si asta ne ajuta mult... De Fluocinolon sau Pimafucin uite ca nici nu stiam :D... Cu motul, nu vrem ceva mare insa e musai la restaurant pentru ca suntem multi in familie :-)... M-am uitat la discutii, sa spun sincer, mai tare m-a apucat durerea de cap :-))

@Ceska777: multumim frumos, mai e ceva pana atunci, insa ar trebui sa ne pregatim...

@Andreea Badran: multumesc, chiar am folosit Sudocrem, mi l-a recomandat si farmacista si a fost chiar draguta sa-mi dea o mostra :-).