11 December 2009

Optimiste

1. Am schela si la baie... sa-mi fie de bine...

2. Musai sa demontam aerul conditionat. Pana luni. Iata ce am aflat doar deschizand geamul si purtand o conversatie halucinanta cu nenea care era pe partea cealalta a ferestrei... la etajul opt :D.

3. Bu nu e de gasit. Nici la telefon, nici... Ha, Bu o sa fie facut frigarui cand ajunge acasa, by yours truly...

Hai si una de bine:

4. Copilul ia curbele cu antemergatorul. Cam la un 60% versus 40% cand se mai propteste in pozitii imposibile. Sa-l pupe mama, ca e destept foc. Ca mama lui, doh!

Bine, hai inca una de bine:

5. Am spalat iepurasul copilului, ala cu care doarme... si am supravietuit. Si bebe si eu si iepurasul. Care nu, nu e cangur, in ciuda a ce sustin o parte din nasii odraslei, doh!

:D

No comments: