29 December 2009

Evenimente cu bebe

Suntem intre doua drumuri, evenimente, orice merge pe la noi zilele astea :D. Intre doua drumuri pentru ca, well, se pare ca maine incarcam jumatate de casa in masina, punem copilul in varf si fugim la munte. Intre doua evenimente suntem pentru ca taman a trecut Craciunul si vine Revelionul, alta provocare cand ai bebe...

Dar sa vedem ce a fost, ca ce vine e sigur plin de surprize, ca la noi :D:

Intai au venit parintii lui Bu, sa petrecem sarbatorile impreuna. Si la vederea lor bebe s-a pus pe un plans si o jelanie, ceva teribil, il luam ba eu, ba Bu in brate, cum dadea cu ochii de ei iar incepea sirena... Da, este faza "aceea" in care se sperie de straini. Norocul nostru este ca ii trece relativ repede, asa ca dupa cam 20 de minute radea cu gura pana la urechi la bunicii care se scalambaiau de mama focului la el. Si lucrurile au reintrat in fagasul normal: luat in brate, pupat, alintat, jucat cu el, fugarit prin casa... si piticot vesel nevoie- mare.

A doua zi: masa de Craciun la ai mei. Luat toate catrafusele (da, inclusiv scaunul de masina care, nu, nu se pliaza) si plecat. Am fost 16 pana la urma si doar doi copii, plus unul in burtica... dar tot a fost nebunie, evident. Prima parte: intrat cu bebe, toata lumea a venit la el, s-a declansat sirena, a inceput sa urle :-)). Deja stiam povestea, l-am luat in brate si tinut putin deoparte pana cand s-a obisnuit. Restul zilei a decurs foarte bine: a stat in scaunul de masa, de unde lansa obiecte pe jos... ba pe la toata lumea in brate si a fost gadilat, pupat, smotocit si toate cele... a primit cadouri (are niste "botosi" olandezi :D)... a vazut bradul... a vrut sa manance diverse chestii intrezise (cred ca a prins si putin cozonac)... a dormit la ai mei in camera, insa doar o ora... evident ca mamica lui cea zarghita nu s-a putut abtine si l-a dotat cu un tricou pe care scria baby's first Christmas (stiu, stiu, dar, hei, macar nu l-am imbracat in spiridus sau altceva de genul, bine??? :D)...Cel mai interesant este ca atunci cand a ajuns acasa, noi eram lati si el vioi, avea chef de plimbat cu antemergatorul :-)).

Urmatoarea zi ne-am gandit noi sa-l ducem in Cismigiu, sa vada luminile de Craciun. Frumos bradul si frumos amenajat, nu am ce spune, insa inghesuiala, ceva teribil... abia am gasit un loc de parcare. Am plecat la ai mei, in vizita :D, le-am cazut pe cap si cotrobait prin frigider...

Ce a venit dupa aceasta zi??? Botezul verisoarei nou-nascute (care a ajuns deja pe la respectabila varsta de 3 luni). So, urmatoarea zi am plecat la botez. Cu Bepanthen-ul in buzunarul hainei mele elegante, pentru ca nu am putut sa-l desprind din gherutele odraslei care insista sa manance tubul de crema. De data aceasta bebe nu a mai pland cand a vazut pe toata lumea, probabil ca nu apucase sa-i uite :D si s-a lasat smotocit in toate felurile. A stat cuminte si a mancat un pai ("de baut") si o portocala (si-a bagat dintii in coaja)... a jumulit un cos de paine si a tras de toate sticlele de plastic... si a mers pana ne-a cocosat pe toti. Pentru ca vroia sa mearga si cum nu puteam sa-l lasam in patru labe, il tineam de manute si ne plimbam (Bu sau eu) cu el pana cand cadeam lati... A marait cam mult pentru ca erau cativa copii mai maricei (2-4 ani) si vroia sa mearga la ei, insa acestia se fugareau pe acolo si nu il bagau in seama. A si dormit, mai greu cu adormitul, insa apoi l-am pus in carucior si l-am parcat in biroul patronului restaurantului (si ma tot duceam eu sa-l verific) si s-a trezit dupa cam doua ore...

Ieri am primit vizite acasa (verisoara, prieteni) si l-am plimbat la mama si inapoi. Zi banala, daca e sa ne uitam la cele de dinainte :-)).

Acum ca am bifat toate aceste activitati, ne gandim sa mergem la munte. Maine. Deja eu fac liste: storcator de fructe, multe banane, haine groase, aaaaaa, multe jucarii, pfff, tarcul... si tot asa.

Urmeaza Revelionul :D.

2 comments:

Ana said...

trebuia sa faci o lista mai simpla, in care sa scrii "practic, totul".
la multi ani tie si alor tai, draga zu.

Zu said...

:-)) ai dreptate, dar si asa risc sa uit ceva...

Iti doresc un 2010 plin varf cu tot ce iti doresti tu.