27 November 2009

Sfecla rosie

Azi s-a dat marea batalie pentru supravietuire, purtata cu sfecla rosie coapta in cuptor si pasata. A castigat detasat bebe, care a manjit tot ce a putut cu minunata substanta. O placere.

Apoi m-am trezit cu un curier care mi-a adus o jucarie. Girafa peek a blocks de la Fisher Price.
???? Probabil ca am castigat-o la un concurs, ceva, zau daca am idee...

Acum am cules luptatorul cu sfecla rosie dintre albumele mele de arta si taman i-am smuls din gherute un "Picasso"... Btw: luptatorul are ceva cu sosetele, pe care si le scoate singur din picioare, cu insistenta. Apoi pleaca la plimbare in patru labe prin casa, avand una sau doua sosete in mana...

Dintele cu numarul sase se lupta sa razbeasca. Oricum, sunt sigura ca asa trebuie sa fie si dintii de prania: mici, rapizi si ascutiti. Nu se poate sa fie ceva mai rau de atata. Ieri a cauzt victima anexa, care a scos un Auuuuu abtinut si infundat ce m-a facut sa rad cu lacrimi: stiam foaaarte bine ce simtea :D.

4 comments:

mariamirabela said...

Eu nu ma mai joc: cred ca voi primiti saptamanal cate un cadou! De ce nu da cadoul asta si peste mine, ma intreb? Pentru ca toate dau numai pe la voi, de-asta!

Auzi, nu vrei sa trimit si eu la concursuri, dar sa particip cu numele tau si sa-mi dai tu premiul?

Zu said...

:D eu tot astept sa castig o casa. Sau o masina. Partea asta nu-mi iese, zau asa...

Unknown said...

nu cumva tot cei de la pampers ti-au trimis girafa?
era unul dintre premiile de pe talonul cu ursuleti...

Zu said...

Ai dreptate, chiar era unul dintre cadouri insa nu prea cred, pentru ca am vorbit cu ei la telefon si stiau clar ce cadou sa-mi trimita... Oricum, e foarte draguta, scoate sunete cand cad cuburile :D, asa ca daca ei sunt de vina si o vor inapoi... hehehe, copilul deja o "rontaie"...