15 November 2009

One week

Am avut o saptamana plina, usor nebuna, in stilul clasic... Momentele culminante au fost:

- mutarea cu bebe cu tot la mama, pentru ca Bu sa poata zugravi. Yep, zugravit. Nu mult, baia-cea-inundata-de-vecinul-cel-rau si holul, insa suficient cat sa prefer sa o tulesc de acasa. Iar asta a insemnat alta nebunie: expedierea lui Biggy la munte (cu tata si Bro', care aveau ceva treaba pe acolo) pentru ca odrasla sa poata tropadui in voie prin casa. Ceea ce a si facut :D. So, mutat cu catel si purcel de colo-colo si stat cu inima cat un purice ca ce gasesc eu acasa la intoarcere... A iesit bine :D, me hapy...

- apoi am stat nitel fara rufe curate pentru ca masina de spalat nu fusese montata bine la loc. Intre timp, pentru ca Bu avea o saptamana libera si a fost acasa, l-am mobilizat sa repare aragazul. Cuptorul are un device nesuferit care tot stingea flacara daca nu stai cu degentul pa buton nu stiu cat timp, o chestie absolut criminala, care m-a facut sa renunt la a mai gati ceva in cuptor... So, suna Bu reparatorul, asta vine, boscorodeste fabricantii si toate marcile de aragaz din tara (fara discriminari), isi face treaba la final ne intinde o carte de vizita... Repar si frigidere si masini de spalat, zice el... Aaaaaaaaaaaaaa, ni s-au aprins noua neoanele: masini de spalat??? Pai poftiti ntelus mai incoace, aicisa, sa vedeti care e treaba cu dracia. Pac, poc, rezolvat doua chestii dintr-o lovitura, me happy again...

- acum incercam sa aflam daca weekend-ul viitor punem si chit nou la gresie. Iar ma mut la mama???

- vizita socrilor. Veniti de departe- departe (nu locuiesc in Bucuresti). Anuntata de luni, s-a infaptuit joi... Copil fericit, bunici entuziasmati, casa plina, foarte plina... jucarii. Care canta, evident. Macar mai diversificam si noi fundalul sonor, ca la noi... toate colturile casei zdranganesc cate ceva, in trei limbi diferite deja. Acum are un scaunel cu lampita, ceas si carticica... o nebunie care canta si singura, cand nici nu se uita nimeni la ea... cred ca se plictiseste si mai trage cate o lalaiala de dor si jale.

- carucior/ sport/ umbrela. Venit de la cumnata, parte din "zestrea" odraslei. Mda, acum avem doua carucioare :D... Anyway, i-am facut dus. Pentru ca era murdar si tocmai ma gandeam pe ce parte sa-i atac husa, cand Bro' mi-a sugerat sa il spal asa cum e... Ha, ce buna idee, am zis eu si gata, am bagat caruciorul in cada si l-am sapunit bine :-)).

- peste. Dat copilului prima data. Lui i-a placut, eu declar onest ca mai trebuie sa lucrez la reteta. Da, copilul mananca in continuare toate legumele cu banane, ultima data i-am dat conopida :-)...

- paine pentru vrabiute. Rupta in bucatele micute- micute, pusa in fata lui bebe, ii place la nebunie sa o apuce cu manutele lui mici si sa o manance. E o distractie.

- luna noiembrie e plina de sfinti la mine in familie. La propriu :D. Sarbatorim foarte multi- in cateva ore plecam cu totii la restaurant, unde vom aniversa una bucata gogoasa (care, intrebata ieri ce gem vrea la clatite mi-a spus ca vrea gem de ciocolata :D), una bucata Bro' si una bucata unchi. Mai urmeaza sarbatorirea unui unchi, a lui tata, a lui bebe, probabil a lui Bu, a tatalui lui si probabil, din nou, a lui bebe (yep, ultimele sunt negociabile :D)... pfff.

4 comments:

Alina said...

Voiam sa te felicit pentru blog. Il citesc de ceva vreme, dar in general nu prea ma manifest. Pari o persoana plina de viata si, foarte important, cu simtul umorului, iar blogul tau e la fel!

Zu said...

:-)) well, e 100% real...

Multumesc frumos pentru compliment si pentru vizita, ma bucur sa "te cunosc" :D.

Alina said...

Cu mare placere!

lore said...

succes la trebaluit!
abia astept povesti despre zugraveli, culori, spaclu si alte minuni!