13 October 2009

In suc propriu

In mod evident nu sunt in apele mele... Nu mi-e clar de ce, ar trebui sa fiu happy pentru ca saptamana aceasta Bu si cu mine ne aniversam zilele de nastere, dar cred ca sunt prea obosita si pentru asta...

In alta ordine de idei: ne izoleaza blocul. Si, curios lucru, se pun si termopane... Noi avem, asa ca nu suntem loviti de entuziasm, in schimb am o viziune sumbra cu baraituri si bubuituri in capul meu toata ziua, bonus cate un cap de muncitor pe la fereasta :D...

Ceea ce imi aduce aminte... intr-una din noptile trecute am auzit un zgomot la baie, unde noi avem o fereastra miiiica- miiica. Ceva caraia. Ma duc, ma uit, era o pasare... dar nu facea ca un porumbel si nici nu arata ca unul, parca avea capul mai rotund. Noapte, semiintuneric, cap rotund... ma duc la Bu si zic:

- Hei, e ceva in baie! O pasare!
- Mmmmmnnmnmnn, vine raspunsul infundat din perna...
- Serios! Cred ca e o bufnita! zic eu, entuziasmata si induiosata de idee...
- Mmmm? mormaie el...
- O bufnita! Oare cum a ajuns aici???, continui eu si mai induiosata...

Curios, Bu deschide un ochi, se uita cas pe lina ferestruicii si asculta cum caraie creatura. Edificat, se intoarce pe o parte, glasuind:

- Aia nu e bufnita, e liliac.

???? Liliac??? Bleah, bleah, pfff, bleah...

4 comments:

Andreea Badran said...

Mai nene, dar de la bufnita la liliac e cale lunga. Ca nici lilieci ca bufnitele de mari nu avem in tara noastra si nici bufnite ca liliecii nostri de mici nu exista. So? Ce era aia tutusi?
Si in alta ordine de idei, cand te sarbatoresti doamna? Ca nici pe fb nu te dai de gol. Vrem si noi sa cantam la multi ani prin batatura lu' matale!

Zu said...

:-) e pe 18, multumesc pentru intentie. Pe fb nu am mai intrat de un secol, sunt cam down lately.

Pasarea nu stim ce e pentru ca a plecat la momentul-cheie al povestirii :-)), oricum eu am fost profund scarbita la ideea ca putea sa fie un liliac si nu eram dispusa sa mai intru in baie cat timp era ea acolo :D.

oanamada said...

Chiar azi m-am uitat in calendar sa vad in ce data suntem ca sa nu ratez momentul...stiam data ca mi-ai zis-o, dar nu stiam in ce data suntem...incepe numaratoarea inversa! :D Oricum, la o zi dupa tine este fetita prietenei mele, pe 21 este tata, pe 23 socrul....asa ca tre' sa fac lista!
Pup
PS:Stii istoria cu liliecii care ti se incurca in par da????? :D :D

Zu said...

Multumesc fumos, mai e putin :-).

:D da, urasc liliecii, nu stiu prea bine de ce dar chiar nu vreau sa vad unul de aproape, decat daca e intr-o cusca, ceva...