05 October 2009

Bebe- broasca in actiune

9 comments:

lore said...

Sweet!
Al meu se balansa inainte si inapoi in 4 labute. Chestia asta o fi urmatorul pas pe care Stefan l-a sarit, ridicandu-se in picioruse pe marginea tabliei patului.
Da, arata super, e taaare haios!

Laura said...

vaai, ce creatura simpatica!!

thanx a lot, he's very cute :)

Ana-Maria said...

Ce dragalas!:)))Tare as fi vrut sa-i vad mocutza...hehehehehe...

Zu said...

@lore: Da, si odrasla s-a balansat cu mult sarg pana cand s-a prins cum e cu mersul in patru labe. Acum stie sa se ridice fara probleme in picioare, agatat de orice gaseste, asa ca nu stiu ce e asta... vrea sa sara direct in picioare???

@laura: :D multumesc

@Ana-Maria: n-am indraznit sa ma duc din fata, imi era ca se opreste daca se prinde ca il filmez, de obicei reactioneaza la aparat, dar iti spun eu ca e numai un zambet, de obicei mai si chiuie. Plus ca din spate se vede mai bine cat de sus se arunca :-))...

alina said...

MORTAL! :))))))))))
Am inteles ca sunt unii copii care asa invata sa se deplaseze (putini insa) adica saltat saltat, pana inainteaza. Banuiesc ca e vorba despre cei cu imaginatie mare! :)

Sabina said...

ce mare s-a facuuut!! bravo, bebe zu!

Zu said...

@alina: nu stiam asta... El oricum merge deja tinut de manute iar in patru labe nu are probleme, asa ca nu stiu ce vrea, ma gandesc ca poate doar il amuza extrem de tare...

@Sabina: multumim, da, a trecut repede timpul...

Anonymous said...

foaaaarte tareeee :)) pupici!!!

Zu said...

:D acum avanseaza asa... Putin, ca nu controleaza bine miscarea, dar oricum...