18 September 2009

Viata in donjon

Daca ieri si alaltaieri ati fost acasa si ati auzit pe scara blocului un zdranganit insitent, marsand triumfal catre parter, inseamna ca suntem vecini. Iar sursa zgomotului eram eu, incercand sa evadez din donjon- unde ma abandonasera astia cu liftul pe post de danzel in distress... Pentru ca mda, liftul e in renovare, de luni pana diseara si e oprit complet (eu credeam ca ii mai dau totusi drumul insa, nope, shut down total). Super fain, cand stai suuuus si ai un copil in carucior...

Insa cand mi-a venit ispita taman la usa blocului, provocandu-ma la o plimbare cu odraslele din dotare... m-am ambalat. Am impachetat jumatate de casa (sa am la mine si de ploaie si de frig...) si am plecat pe scari opt etaje cu sacosa in spinare, copilul in marsupiu si tragand dupa mine caruciorul (pliat) care zdroncanea de mama focului. La intoarcere am avut ajutoare si "barbatii" au cocotat tot balamucul la loc, in donjon. Unde eram chitita sa stau pana azi, doar ca ieri bebe era marait (mai ies niste dinti, ceva) si casa mea un relativ haos in plina curatenie, asa ca iar am luat-o zdronca- zdronca pe scari in jos, ne-am cocotat in masina si dusi am fost. La intoarcere insa nu am mai avut ajutoare asa ca am urcat opt etaje cu carucior si bagaje, am coborat clatinandu-ma opt etaje si am urcat, again, cele opt etaje, cu pauze deeese... ducand si odrasla de opt kg sus.

Azi nu plecam nicaieri, ca deja am febra musculara :D.

3 comments:

Unknown said...

Mda, bine ca s-a terminat totu cu bine. Si eu apelez la metoda plimbarii, cand bebe e marait si eu n-am energie sa-i fac fata il cocot in carut si p-aci ti-e drumu;. Doar ca eu stau la primul etaj.:)))

Elena said...

Eu n-am lift si-am luat si-un carucior mai greu decat mine, dar pe care il las in portbagaj in fiecare zi. Il cobor in sling, il urc in sling, caruciorul n-a vazut niciodata apartamentul.

Zu said...

E prima data cand nu avem lift, si asta pentru ca il renoveaza complet- preferam doar sa anunte din timp, in rest nu prea pot sa ma plang.

Da, uite ca e o idee buna cu portbagajul- in situatii de criza ca asta e bine sa am masina mai aproape :D.