24 September 2009

Manole

Mesterul Manole. Asa ma cheama, mai nou.

Asta pentru ca ce fac eu ziua, tati desface seara: i-a dat piticotului reviste si acum cine e in hol, acolo unde tinem revistele citite, tragand de zor de ele??? Mda... e chiar simpatic: patruleaza pana la ele si se serveste singur, tragand de cele mai la indemana. Si cum nu il las sa stea pe gresie, il iau pe sus si il aduc in sufragerie, cu tot cu "prada" pe care o tine strans in manute :-).

Tot Bu i-a dat si telecomanda... vai mie, eu care spuneam ca big no-no la jucariile de adulti. Si da, i-a dat si telefonul lui, macar al meu inca mai este teritoriu interzis...

2 comments:

G. said...

Lasa copilul sa isi dezvolte creierasul! Ai vrea sa se joace doar cu jucarii de plus? Eu una am renuntat sa ii mai interzic chestii lui Vlad. Il indepartez doar de la ceea ce ar putea fi pericole de genul foc, cutite...etc. Cu cat ii vei spune mai des "nu e voie" cu atat va vrea mai mult sa faca acel lucru.

Zu said...

Da, cred ca e o bariera psihica pe care incep sa o trec- lumea toata e o jucarie pentru copilul meu :-))