04 September 2009

Brandul si copilul

Era un banc mai vechi: parintii lui Bula pleaca seara de acasa, la o petrecere si il lasa pe Bula dormind. Ca sa stea linistit, decid sa ii puna la pickup un disc cu povesti. Dimineata, la intoarcere, din casa rasunau niste urlete teribile. Deschid usa ingroziti si aud: Copii, vreti sa va spun o poveste? Copii, vreti sa va spun o poveste? Copii, vreti sa va spun o poveste?... si pe Bula urland: Daaaaaaaaaaaa, vreau!!!! Da, vreau!!! Vreau!!!!

Ce mi-a adus aminte de el? Colectia Superbebe de Cd-uri cu muzica. Cum noi ii punem odraslei muzica peste noapte, ieri m-am gandit sa incerc unul dintre ele. Doar incepe cu o voce suava care spune ceva de genul: "Apa plata Dorna Izvorul Alb este potrivita pentru... etc etc". Asa ca m-am gandit la bancul cu Bula. Sau la piticotul meu- capabil peste cativa ani sa imi recite "poezia cu Dorna"... Si m-am razgandit brusc.

6 comments:

fifi said...

Ai dreptate. Am cumparat si eu...si ma gindeam: poate ajunge fiemea ca madonna:))). O sa vrea la 14 ani sa ii spal pe jos in camera cu apla plata!!!

Ceska777 said...

Horror!

Zu said...

Da, nu stiu cum de nu gandesc. Nu am nimic cu brandingul, inteleg ca ei reusesc sa faca aceste CD-uri prin sponsorizari, dar puteau sa se limiteze la coperta- asa au stricat produsul.

mariamirabela said...

Hahaha, nici macar nu m-am obosit sa le mai cumpar dupa ce am cumparat unele in care i se comandau niste actiuni lui Superbebe: Superbebe, zambeste!, Superbebe, vorbeste! si tot asa.

Dar cum adica ii puneti muzica peste noapte? Adica toata noaptea bebe-Zu "asculta" muzica?

Zu said...

:D si pe alea le avem, dar nici nu m-am uitat la ele... era ceva cu un clip cam aiurea si l-am lasat balta pentru ca nu era sa-i pun filmulete unui copil de 3 luni... Mama imi cumpara revista, asa ca le adun constiincioasa.

Da, bebe are muzica mereu la el in camera (unde de obicei sta doar cand doarme). M-am ganit ca, well, in cel mai rau caz o sa fie invatat sa doarma cu orice fel de zgomote (ii alternam Cd-urile) :-)). Iar chestia cu mzica- sa il ajute sa gaseasca ceva familiar cand plecam in calatorii... la noi functioneaza perfect oricand vrem sa-l linistim.

Zu said...

Mda... am mancat niste litere... :-(