09 September 2009

Cenusa de trandafir


Am lansat impreuna cu doua prietene Cenusa de trandafir, o revista online pentru femei, despre cariera, relatiile si timpul lor liber.

Scriu la fel ca aici. Sunt tot eu :-). Dar vorbesc despre o latura a mea si problemele/ intamplarile tipice ei. Pentru ca sunt femeie. Si am cam obosit sa mai citesc doar despre ce machiaj se poarta vara asta sau cum sa il cuceresc. Asa cum spuneam si intr-un post mai vechi... Cred ca a fi femeie inseamna mai mult de atat si ma intereseaza sa aflu cum reusesc alte femei sa "jongleze" cu toate aspectele vietii cotidiene, sa gasesc acele lucruri care ma fac diferita, sa aflu informatii utile sau pur si simplu sa citesc povestile de viata ale unor femei care chiar inseamna ceva.

Cam asta este declaratia de intentie, restul pe parcurs... pentru ca femeile sunt fiinte extrem de complexe :D. Tot ce pot sa spun este ca noi (Alina Popescu, Loredana Pascal si eu) am gandit revista pentru femeile ce nu se regasesc in intregime in ceea ce exista acum pe piata.

Astazi am postat un articol despre retusarea imaginilor si consecintele ei, subiect derivat tangential din profesia mea :D, dar am scris si despre ce minunatii gasesti in geanta unei femei sau daca serviciul mai este casa ta departe de casa...

2 comments:

alina said...

Bravo, felicitari, imi place mult ce/cum scrieti voi acolo!!

Zu said...

Multumesc pentru felicitari si pentru feedback- e clar ca numai asa putem sa ne dam seama "ce vor femeile" :D.