02 September 2009

Ce mai avem nou?

Bebe ne umple vietile. La figurat, dar si la propriu, daca ne uitam nitel in jur... Trecem peste deja clasicele pat/ masa de infasat/ carucior/ scaun auto/ sterilizator/ biberoane/ pachete de scutece/ servetele umede/ creme etc si amintim doar:

- cele 6 (sase!!!) jucarii de dentitie. Nu, nici una nu este cumparata de noi... una e de la Bro', alta de la cumnata, alta de la o prietena, a, ba stai, una a luat-o tati de la un supermarket, doua am castigat eu la un concurs... bref, frigiderul e plin si bebe are de unde alege

- ca tot vorbeam de frigider: e plin de legume si fructe. Cel mai sanatos frigider, ever! Pana si congelatorul geme de pui de la tara si borcanase cu legume... Bebe manaca acum mere, banane, piersici, caise... morcov, telina, dovlecel, pastarnac, fasole pastai, spanac (ok, cu asta inca ne mai luptam)... pui, vita, ficatel... galbenus de ou... si toate se indeasa in frigiderul nostru...

- covor!!! Avem covor nou in sufragerie, moale si taman bun pentru odrasla sa se frasuie pe el. Cel vechi era prea subtire si imi era ca bebe se loveste la cap tot exersand pe el, acum insa vad ca noul covor ii permite sa ajunga la biblioteca, in care deja s-a infipt cu capul once. Mmmmmmmm, must do something, fast...

- tot sambata ne-am luat si storcator de fructe, macar sa producem sucuri la scara industriala, nu??? Copilul nu seamana cu mine, ii plac fructele, ooo happy me :D... Evident ca ne-am dus noi vioi sa luam un storcator de fructe banal. Simpluuuu, miiic... asta era ideea. Yep, right: de pe tot raftul l-am ochit pe ala care avea si blender incorporat. Dupa care, cand deja caram cutia spre casa, am ochit unul si mai complex, asa ca acum avem un storcator de fructe- blender- storcator de citrice- mixer de toata frumusetea. Avantajul este ca face toate cele de mai sus. Si nici nu e o harabaie. Am descoperit ca sunt mai happy cu un singur aparat in casa decat cu sapte diferite, fiecare facand ceva.

9 comments:

Monica said...

:))))
heheheee...va umple vietile si va goleste buzunarele, madam, dupa cum constat:)

cat despre explorat, poate ar fi o idee sa ii iei o casca din aia de plastic, ca din experienta mea matuseasca, child proofing este un ideal inatingibil, gasesc ei o cale sa pupe un colt de masa sau sa scobeasca fro gaurica de la priza...asa ca:D

pup

maria said...

care e aparatul minune? ca ma gandesc ca trebuie sa incep si eu sa dotez bucataria cu mai mult decat esspresor

Zu said...

@forfecutsa: Da, cu buzunarele e greu... am avut insa noroc si multe dintre chestiile "mari" le-am primit, asa ca nu ne dam chiar asa de napastuiti (zicem chiar ca am trecut bine peste prima etapa :-)).

Acum am cam ajuns si noi la faza cu "securizarea casei si a copilului"...

@Maria Coman: e un Philips: http://www.p4c.philips.com/files/h/hr7745_55/hr7745_55_pss_ron.pdf si pana acum ma declar tare multumita de el.

Legat de diversele aparate electrocasnice: mie imi este foarte util un blender manual (din cel care se tine vertical)- e perfect pentru piureurile de fructe sau legume, faramiteaza si carnea, nu are multe componente de spalat si e usor de luat in calatorii :D.

maria said...

pare penibil daca iti spun ca n-am inteles pana acum diferenta dintre mixer si blender, nu? multumesc de explicatie :)

Zu said...

:D si eu am ajuns sa folosesc blenderul doar de cand cu copilul ... so, din experienta mea:

- cu mixerul pot amesteca de obicei chestii lichide sau relativ lichide. Mai mult "bate" sau amesteca, nu sfarama.

- cu blenderul in principiu poti sa pasezi/ zdrobesti ceva mai solid.
Eu l-am folosit doar pe cel manual si cu el pasez: tai fructele felii, le pun in vas, vajai nitel si gata, iese piureul (la fel si cu legumele fierte)- iar asta nu pot face cu un mixer. Blenderul manual are mai multe cutite, si unul dintre ele chiar taie carnea in faramite mici- mici (taman bune de amestecat in piure si bagat in copil :D)...


Sper ca nu te-am incurcat si mai tare :-))- daca te ajuta si eventual ai nevoie de lamuriri suplimentare, just ask...

maria said...

multumesc mult, iti dai seama daca citeste cineva ce inteligente parem?

Zu said...

:-)))))))
(tot e bine ca noi ne intelegem :D...)

maria said...

da, chiar iti multumeam sincer pentru explicatiile astea. intre mine si bucatarie nu e o relatie prea stransa.

Zu said...

:-) Cu multa placere. Ziceam undeva ca daca experienta mea e de folos, ma bucur sa ajut...

Plus ca e cumva pe principiul sofatului: il lasi pe unul sa intre in coloana pentru ca ai fost si tu in situatia lui si il intelegi dar si pentru ca speri ca atunci cand o sa te mai afli in postura respectiva o sa te lase si pe tine cineva (pffff, ce lung suna...)... :-))